/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af Motorola a920
Fra : rene2897
Vist : 512 gange
100 point
Dato : 27-10-04 19:31

Jeg har en Motorola a920 fra 3-selskabet som pt. er simlåst. Jeg har modtaget unlock koden fra 3 men kan ikke finde ud af at taste den ind. I guiden fra 3 står: 1. indsæt simkort fra andet selskab 2. tænd telefonen 3. tast pinkoden som passer til det simkort du benytter 4. indtast unlock koden således # (4 cifre) * (8 cifre)

Jeg kan nå til at indtaste pinkoden der passer til simkortet, men når jeg derefter trykker på "telefon" ikonet for at få tastaturet frem får jeg meldingen: ugyldigt simkort. kun nødopkald.
Den kommer også frem hver gang jeg trykker en tast, så det er for mig at se umuligt at komme til at taste unlock koden og gøre simkortet gyldigt.

Skal måske lige tilføje, at der hvor jeg taster pinkoden er tasterne #og * ikke mulige, så det er ikke her jeg skal taste unlock koden heller.

Håber på noget hjælp, da en låst telefon ikke er ret sjov

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-10-04 20:27

kan du ikk låse telefonen op med dit simkort fra 3..??

og så bagefter bruge dit nye kort.??

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 27-10-04 21:22

Desværre. Har købt den brugt og har ikke noget simkort fra 3. Ellers tak for forslaget...

Kommentar
Fra : stump1

Dato : 31-10-04 20:21

Jeg er sikker på at hvis en unlock fra ( softwear Victor ikke virker til 100 kr. normalt) Så skal den have nyt softwear/flashes. dette plejer at virke. Ellers spørg flere på www.dkunlock.dk

Hilsen

www.unlockKBH.dk
Istedgade 43

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 31-10-04 21:30

Jeg har fået låst den op nu, jeg ringede til 3 og fik dem til at hjælpe mig igennem. De havde skrevet en forkert vejledning til mig.

Kommentar
Fra : amidk1

Dato : 26-04-05 13:05

Hej Rene.

Jeg sidder med samme problem.. Har en unlock kode men kan ikke taste den ind... Kunne du måske hjælpe mig med en vejledning. Den vejledning jeg har fået fra 3 er ikke til megen hjælp.

Kommentar
Fra : rene2897

Dato : 26-04-05 13:33

Prøv at ringe til 3 og få dem til at hjælpe dig med at få låst den op, det kan jo være at de har givet dig en forkert vejledning også. Jeg kan umiddelbart ikke huske hvordan jeg gjorde, da jeg ikke har den mere.

Kommentar
Fra : amidk1

Dato : 26-04-05 13:57

Tak for dit svar... Jeg kæmper videre.