/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Hvordan slår man lyden fra musen?
Fra : Zambrotta
Vist : 486 gange
2 point
Dato : 27-10-04 15:31

Musen siger klik når jeg åbner en side, det er pænt irriterende - hvordan slår jeg den frà ? jeg har windows xp

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-10-04 15:49

Det tror jeg da ikke man kan hvis det er det klik det giver når man trykker på musetasterne.
Det mener jeg er en fjederpåvirket kontakt der siger sådan.
Ellers forstår jeg det ikke.

mvh dova

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 27-10-04 15:52

Kontrolpanel.
klik på multimedia.
Her finder du den beskrivelse af det du gør når lyden kommer. F.eks. ny internet side.
så vælger du ganske enkelt et tomt felt, under "navn" på den lyd som skal afspilles ved den givne aktion.

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 27-10-04 16:06

Den du leder efter hedder "windows stifinder" --> "start navigation" vælg "start navigation" med et tomt felt, så får du ro.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 16:19

På XP hedder det ikke Multimedia, men Lyd og lydenheder.

Kommentar
Fra : bevi54

Dato : 27-10-04 16:43

i Lyd og lydenheder vælges fanebladet lyde - vælger lydtema - tryk på den lille sorte pil (V) til højre så ruller du ned og vælger ingen lyde, så er der ingen lyde på noget som helst.
Hilsen Bevi54

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 27-10-04 18:57

Dova -> HAHAAHHAHAHAHAHAHA GOOD ONE!!!!!!!!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 20:33

Min museknap laver mere mekanisk støj end nogen navigationslyde, så hvem ved hvad der er problemet her, men det kan Zambrotta nok fortælle os.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-10-04 18:36

upyoursmate
Det ka' da godt være du synes det er morsomt, men min trådløse Logitech mus siger altså nogen meget tydelige "klik" når man taster på den, og det gør den sgu også selv om jeg trykker på den når computeren er slukket, så det er ikke noget der kan "slås fra".
mvh dova

Kommentar
Fra : NAANsoft

Dato : 05-11-04 11:16

Har du tjekket, om du har et konfigurations-program til Logitech-musen (typisk gider man jo ikke installere sådant et)?
Det ku' da være... Ellers må du skifte musen ud!