/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Ps2 Til Tv Kort.?
Fra : Hypacia
Vist : 257 gange
23 point
Dato : 27-10-04 14:13

Hej Jeg Ville Bare Lige Høre Hvordan Man Kan Sætte Sit Tv Kort Til At Optage På AV Kanalen.? Jeg Skal Nemlig Optage På Jeg Spiller Ps2. Jeg Kan Saksen Optage Fra Kanaler Fx Dr1 Osv.

Hvis Der Er Nogle Kapler Eller Linene Så Bare Skriv Hvad jeg Skal Bruge.

Mit Tv Kort Er Et: PCTV Vision.

På Forhånd Tak.!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 27-10-04 18:27

For at man i det hele taget gider læse dit spørgsmål, så skal du lære at skrive en mere normal tekst.
De store bogstaver i hvert ord er mere distraherende end nødvendigt.

Kommentar
Fra : Hypacia

Dato : 28-10-04 13:54

Det Er En Vane.!