/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Print ud fra hjemmesiden
Fra : nusnus
Vist : 362 gange
50 point
Dato : 27-10-04 09:30

På min hjemmeside, har jeg en del opskrifter, som jeg gerne vil have, skal kunne printes ud, men kan ikke lige huske, hvordan det lige er at man gør det?

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 27-10-04 09:36

Hej nusnus,

kan du ikke bare bruge den normale printfunktion, når du er på internettet?
Eller er det noget mere specielt du søger?

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : nusnus

Dato : 27-10-04 09:39

Hej Ivan
Det der gerne skal være, er en kasse, hvor der står print eller print denne side.

Nusnus

Accepteret svar
Fra : Steffansteffan

Modtaget 60 point
Dato : 27-10-04 09:43

Du kan hente en kode her:
http://home6.inet.tele.dk/anton/Udskrift.htm

Tryk på hvis kode, og kopier ind på din hjemmeside.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-04 10:06
Godkendelse af svar
Fra : nusnus

Dato : 27-10-04 10:06

Tak for svaret Steffansteffan.
Det var lige den html kode, jeg havde brug for, selvom farven (lys lilla/blå) ikke lige passer på min side, som er en juleside i røde og grønne farver.
Nusnus