/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
De La Warr Apperater.
Fra : borkfelt
Vist : 305 gange
200 point
Dato : 26-10-04 23:47

Er der nogen som kender til De La Warr Apperater, og at de kan bruges til heldbredelse igennem bloddråben, og er der nogen der er interesseret i at købe sådanne apperater.
henvendelse til Borkfelt, mail eigil.l@esenet .dk

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 27-10-04 00:34

Jamen kære borkfelt, dette er ikke en handelsplads, så ville der ikke være andet herinde, hvis dette skulle til at være som den blå avis.
Så du må et andet sted hen, eller bruge dagbladene, sorry.
Ja jeg kender apperatet!
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-04 11:25

borkfelt -> Jeg kan kun anbefale dig at læse mit tip : http://www.kandu.dk/dk/tip/9451

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-10-04 13:53

borkfelt .......... Jeg troede ikke man blandede tro og handel sammen.