/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
spyware
Fra : camillaskat
Vist : 249 gange
20 point
Dato : 26-10-04 18:23

Hej igen camilla her er bjarne eller arved der, ville lige høre om Du havde fundet ud af noget

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-10-04 18:45

Prøv at skriv til Arlet direkte - du kan kontakte ham her www.arlet.dk gå ind under menupunktet "Hvem er jeg" der er hans mailadresse.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 19:38

Camilla. Du behøver ikke starte et nyt spørgsmål om samme problem.
Har du kigget på det Lengberg, som arbejder med det samme som Arlet har foreslået i det gamle?

Bent, Arlet lod Camilla i stikken i går med en hijackthis log efter han var gået ind. Jeg ved ikke om det er fordi der er nogen der kommer med "gode" råd, hvilket jeg godt kan forstå, men det e rjo synd for den der ikk efår kvalificeret hjælp.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-10-04 20:17

Det var også derfor jeg foreslog at hun skulle skrive direkte til Arlet.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 20:27

Arlet overlader det til Lengberg.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-10-04 20:57

Ok, jeg har lige fået en mail fra arlet.

//bent

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 26-10-04 22:18

har lige været ude men er hjemme igen jeg prøver lige det der blev foreslået igår
camilla

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 22:22

Held og lykke med det Camilla

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 26-10-04 22:24

mig igen nu har jeg klikket på alt herinde men kan ikke finde svar på mine spørgsmål fra igår hvor bliver de af
camilla

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 22:27

Du skal da tilbage til det gamle som du finder her
http://www.kandu.dk/dk/spg/52282

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 27-10-04 00:13

Hej Lengberg har nu prøvet at køre alle de spyware programmer du har været venlig at give mig men der er stadig intet sket hvad gør jeg nu
camilla

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 27-10-04 00:18

Hej igen Lengberg da jeg prøvede at opdatere ad aware ville den ikke den skriver den error retrieving update, slipper jeg nogensinde af med alt det rod, jeg mener selv min email kan jeg ikke få adgang til
camilla

Kommentar
Fra : camillaskat

Dato : 27-10-04 22:02

Hej igen er der nogen af jer kære hjælpsomme mennesker tilstede
camilla