/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejl i IExplore. Hukommelse kunne ikke "~
Fra : DJfrakja
Vist : 1855 gange
100 point
Dato : 26-10-04 16:35

Hvergang Internet explore lukkes kommer der følgende fejlmeddelse :

IEXPLORE.EXE - Programfejl
Instruktionen ved "0x01c940dd" refererede hukommelse ved "0x01c940dd". Hukommelsen kunne ikke "read".
Klik på OK for at afslutte programmet

Hvad kan det skyldes og hvordan udbedres fejlen.....Reinstallation er ikke en løsning

Kommentar
Fra : xick

Dato : 26-10-04 16:37

Jeg ved ikke hvad problemet er, men min firewall (Sygate Personal Firewall) skriver det samme en gang imellem, når jeg lukker min computer ned, så jeg er lige med på en lytter

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 26-10-04 18:26

Det skulle være en fejl.... Nærmer en sikkerhedshul

det kommer fra googles toolbar...

Du kan downloade den nye version af google toolbar, den skulle været fixet!

http://www.toolbar.google.com/ - geninstallere den!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-04 19:38

doh !!!!!!!! --->>>>> crazypaki - ikke særlig smart at lægge dit indlæg både her og i tips vel ????????

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 26-10-04 22:05

Hvorfor ikke?

Der er faktisk rigtig mange som har det problem...
Har lagt mærke til at der r flere som læser tipsene..... fordel for dem!

Så der er ikke noget forkert i at lægge det både her og "der" !!!!! Vel!! ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 23:25

Kan nu heller ikke se hvorfor det ikke skulle være smart??

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 27-10-04 16:45

Det vil hjælpe de andre!!!

ved godt hvor irriterende det var da jeg fik det problem!!!!

tror de andre osse har det på samme måde!

Kommentar
Fra : ihdata

Dato : 16-06-05 12:30

Når det nu er IE.exe eller Sygate der giver fejlen hvorfor mener du (crazypaki ) at man skal finde fejlen i Google, sidder selv med samme problem bruger også Google men den ligger i foretrukne og er jo som sådan kun en cookies jeg har ikke nogen Google Toolbar. Læste et indlæg forleden der var der en der sagde at det var et Java Script som var årsagen og at det fyldte hukommelsen op så det kune vel så også være en virus !!!!!!!

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 16-06-05 21:40

Jeg havde hørt det fra en anden hjemmeside, at fejlen lå i googles toolbar. Jeg prøvede at installere det nye og det hjalp med det samme... så gættede på at fejlen var i selve toolbaren...
Har selv givet det tip ud og mange har fået problemet løst... Det var så ca. 8 mdr siden... Det kan sagtens være noget helt andet nu i dit tilfælde..

Kommentar
Fra : ihdata

Dato : 17-06-05 00:33

jeg har læst om en anden løsning i en tråd : gå til Start/Kontrolpanel/System/Avanceret/Ydeevne-instillinger...forhindre datakørsel..jeg har så fundet iexplore.exe i stifinder og givet tilladelse til denne det virker endnu men så kunne Spy Sweeper ikke finde sin tråd så jeg skal måske også tillade denne, men pt. har det virket.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-06-05 02:04

problemet er bare crazypak, lidt ligesom influenza kan kureres med acetone -)

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 17-06-05 12:03

Tedd< hvad skulle du egentlig med sådan en kommentar?