/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Netcafe.
Fra : chahin
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 26-10-04 11:47

eY..

En af mine venner har spurgt mig om hvis jeg kender nogle programmer, hvor man kan logge ind i en computer, hvor man har et bestemt tid.

Det han mener er ligesom netcafe, hvor man køber 1 time, så for man en kode også logger man ind i en computer, efter der er gået en time så lukker computeren automatisk. :D

Tak

MvH chahin

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 12:02

På 'vores' netcafé er systemet således indrettet at det IKKE automatisk lukker ned for computeren. Det ville da være en skam ..og direkte uhøfligt over for kunden, som i glemsomhed måske lige var midt i noget og ikke har fået 'gemt/sendt'.

I stedet kører tiden til kunden selv henvender sig og siger han/hun er færdig. Derefter afregnes der.

http://www.nethulen.dk

Et scheduling program finder du her : http://tucows.tdconline.dk/preview/358889.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 26-10-04 16:55

er der ikke en anden program??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 17:40

Hvad vil du ha' chahin ???

Du fik en henvisning til download af et program med den funktionalitet du efterspurgte !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 26-10-04 17:46

Heh.. Altså jeg vil ha computeren slukke automatisk :D

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 26-10-04 17:47

Eller logge automatisk ud.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 17:51

Der er 'masser' derude : http://www.softfolder.com/internet_access_manager.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 18-02-05 17:06

Chahin.

Har du fundet nogle programmer, til det der, så vil jeg da gerne lige vide det for står faktisk også og mangler det.

M.V.H Jenssj