/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Automatisk tekst i brevhoved i Word XP
Fra : moltov
Vist : 861 gange
200 point
Dato : 26-10-04 11:40

Hej Eksperter

Jeg har et problem som driller mig. Jeg har et skema, hvor man på side 1 udfylder navn og CPR. nummer i et formularfelt. (Skemaet skal låses) Men vil derefter have på resten af siderne et brevhoved, hvor navnet og CPR. nummeret automatisk så opstår... Hvordan gør jeg det? Og kan det lade sig gøre?

VH
Moltov

Accepteret svar
Fra : eltigro

Modtaget 210 point
Dato : 26-10-04 12:38

Kan du ikke bare sætte det op i sidehovedet (vis - sidehoved og sidefod).

Kommentar
Fra : ida1084

Dato : 26-10-04 21:42

Marker den øverste række, den som indeholder kolloneoverskriften. Dette gøres ved at gå ud til venstre for rækken med curserpilen. Så peger curserpilen til højre og rækken bliver sort. Gå op i tabel. Et stykke nede står der "gentag kolonneoverskrift" prik på den. Nu vil den første række på hver side have samme tekst som den første række i tabellen.

Kommentar
Fra : moltov

Dato : 27-10-04 11:43

Hejsa

Sådan gør man: Giv dine formularfelter et bogmærke og lav et referencefelt i sidehovedet til bogmærkerne

Så Eltigro kom dog tættest på....

Moltov

Godkendelse af svar
Fra : moltov

Dato : 27-10-04 11:43

Tak for svaret eltigro.