/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Hvad er ordet???
Fra : vibber1310
Vist : 789 gange
125 point
Dato : 26-10-04 09:36

For ca ½ år siden fik jeg tilsendt dette spørgsmål. Jeg har fundet en løsning, men det passer ikke rigtig sammen. Så slå hjernen til og kom med jeres bud på løsningen.

En rig mand mangler ....
En fattig mand har ....
Hvis man spiser .... dør man.

Ordet starter med en vokal har 9 bogstaver.

Accepteret svar
Fra : lillegubbi

Modtaget 135 point
Dato : 26-10-04 09:52

Jeg vil gætte på at ordet er: INGENTING, det er det ord jeg bedst kan få til at passe.

Kommentar
Fra : fh1dk

Dato : 26-10-04 10:41

Har set den før - lillegubbi har ret....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-10-04 10:44

Ja, jeg kan kun give Lillegubbi ret.

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 10:59

Er det ikke lidt flot at sætte spørgsmålet under anden videnskab?
Her er det gamle spørgsmål og gæt hvem der svarede

http://www.kandu.dk/dk/spg/31671

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 26-10-04 11:03

Og så var Dova igen igen lige inde med en helt ligegyldig kommentar

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 11:05

Kim din kommentar er da endnu mere ligyldig.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 11:10

Dette huske jeg at have været inde at kigge på : Fra : BjarneD Dato : 26-10-04 10:59 , så derfor undlod jeg at svare, men nu ser det ud til at ende som en diskussionsklub og så deltager jeg gerne med :

ingenting

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : vibber1310

Dato : 26-10-04 12:13

Undskyld, jeg vidste ikke der var en anden der havde sat spørgsmålet i et andet forum.
Jeg kan kun tilføje at mit eget svar var forkert, så det var da godt at få det på plads.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 12:19

Alletiders ..og du behøver ikke undskylde noget vibber1310 ..man ka' jo ikke følge med i alt

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : vibber1310

Dato : 26-10-04 12:25

Tak for svaret lillegubbi.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-10-04 12:26

Det var heller ikke for at bebrejde dig noget vibber1310, men da en havde nævt det gamle spørgsmål var det da nærliggende at finde det ikke mindst da svaret var det samme.
Min lille bemærkning om kategorien skal du ikke tage dig af for det var bare en dårlig vits. Selv den nemmeste gåde kan enhver (normal) jo gå helt sort på.