/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sims 2
Fra : chahin
Vist : 223 gange
50 point
Dato : 25-10-04 23:47

ey..

´Jeg er inde i Sims for at lære spillet at kende.

Der står at jeg skal lave et rum, tryk på rummet, klik og træk for at lave et simpelt rum. Jeg klikker på rummet of trækker hen over grunden, der sker ikke noget, hvorfor kan jeg ikke???

Kommentar
Fra : Luna0000

Dato : 25-10-04 23:59

Godt spørgsmål..... i mit spil virker det. Måske du gør det forkert? hmmm... *tænker*
Du klikker på den knap man laver hele rum med og går ud på græsset og trækker....
der skulle meget gerne komme en firkant så (rummet)....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 26-10-04 08:35

måske fordi du ikke tænker over at der netop er de to muligheder - du skal gøre det på den måde at du kan se det bliver til et rum - altså ikke bare en streg - når du trækker ned eller op vil den danne en firkant eller hvad du nu synes.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 26-10-04 11:37

Kan ikke se en skid når jeg trækker rummet.

Tror i det er noget med filer, mangler den filer??. eller skal jeg bare slet spillet og installere den igen??

Kommentar
Fra : brinic

Dato : 26-10-04 11:51

Hvis du bruger en crackkode, så kan byggefunktionen ikke benyttes. Der er endnu ikke nogen kode, som passer til spillet. Man er nødsaget til at have cdrommen i.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 26-10-04 16:56

arhg ok.

Kommentar
Fra : brinic

Dato : 26-10-04 22:51

Jeg har været meget rundt på nettet for at finde en løsning, men som jeg har forstået det, så skulle der på et tidspunkt komme en patch fra EA games, som skulle gøre det muligt at benytte byggefunktionen med en crackkode.

Kommentar
Fra : chahin

Dato : 27-10-04 18:13

ok..

vil du ikke så gøre mig denne tjeneste, at når EA laver Patchen, linke et link til mig, hvor jeg kan downloade den :D

Tak

Kommentar
Fra : brinic

Dato : 27-10-04 22:20

Det gør jeg, såfremt der ikke er en anden, som kommer mig i forkøbet. Der er rigtigt mange, som venter på at den skal komme.