/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
tak!
Fra : xyzzygy
Vist : 483 gange
1 point
Dato : 25-10-04 21:00

Tak for den estremt høje rating af mit lyssværds tip, det var slet ikke hvad jeg regnede med, så tak til jer 5 der ratede 4 og 5 stjerner.

jeg vil osse benytte lejeligheden til at kompensere for nogle mangler.
der er et par stavefejl ja, men whatever. den største fejl er at jeg glemte at skrive at man selvfølgelig skal lægge sit eget billede ind først.

og så er dette spørgsmål opretter så i der har læst tippet http://www.kandu.dk/dk/tip/9448 kan komme med
kommentarer, måske kan vi endda lave en fanklub

May The Force be with all of you young Padawans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-10-04 21:09

Det må vel være et got tip siden du fik så mange stjerner.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-10-04 21:13

måske, Starwars er jo forlængst blevet Kult, og vi ved alle at det er de gamle film der er de bedste. og hvem kunne ikke tænke sig et lyssværd. når jeg får set på det vil jeg skrive et tip om lyssværd i retroscoping, det går ud på at få lavet en film med sig selv og måske en ven, hvor man så duellere med lyssværd, men det kræver mere end en lygte og 5 minutter men det skal nok blive fedt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-04 21:14

Du ka' ik' bevise en skid .... Det var i hvert fald ikke mig ....det var de andre 3 !

</MOLOKYLE>

Ps. Tro på det ?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-10-04 21:20

jeg hænger ikke nogen ud, de skyldige ved selv hvem det er. og indrøm det nu molokyle, du er allerede i gang med at hente photoshop så du kan være Jedi Master, selvom du ikke engang er Padawan endnu, men du kan komme i lære hos mig, medmindre du vil være Sith

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-10-04 21:27

Nå molo ka' du kode den..............Sith

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 25-10-04 21:39

Hvor bliver billedet af..du må da smide et billede ud så vi kan se om du har ret...

Junior

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-10-04 21:41

hvem? hvor, mit site er nede for tiden, desværre, men prøv, man kan altid lave bladet.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-10-04 21:59

lavede lige denne her, men øh, havde ikke lige tid til at ta et shot med lygten
http://www.xyzzygy.webbyen.dk/

Kommentar
Fra : crazypaki

Dato : 25-10-04 22:45

Hehe...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-10-04 23:27

Det er da ikke et lyssværd det er dens diller!!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-10-04 00:30

man skal ikke tage de stjerner for noget. Du har åbenbart været heldig at finde noget som alle var interesserede i.
Et tip kan jo sagtens være godt, samtidig med, at dem der skal bedømme det er for dumme til at forstå det, fordi de bare fatter n4d4 0!!!!1

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-10-04 07:10

rigtigt, men det er stadigt sjældent med en så high rating

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 1 point
Dato : 26-10-04 08:34

Jeg kryber til korset : Jo, jeg gav tippet 5 ***** ..og hvorfor så det ?

Fordi jeg er en idiot til photoshop (har selv 5'eren : lovlig selvfølgelig) og det er første gang jeg har læst noget konstruktivt omkring brugen af dette program her på kandu.dk

..og det ska' sgu belønnes !!!

Keep up the good work xyzzygy

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 08:58

Molokyle har vist forklaret årsagen til dine point nu.

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 26-10-04 13:21

Og jeg gav den fire stjerner. Forstod ganske vist ikke en dyt, men mente at beskrivelsen skulle belønnes, da det var fint arbejde.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-10-04 15:54

ja ja, men nu er der jo kommet er øh, snygt, ja det skal stå snygt, billede af min seneste lærling Guffe, dog snart Bak Gun Min, men what ever. download trialen og og prøv at lave klingen, der skal være et rigtigt billede bagved, ellers ser det ud af hælvede til. vil lige uploade nogle eksempler bagefter. se kl 17. http://www.xyzzygy.webbyen.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 17:04

Øij... ka' næsten ikke få luft ! ..nogen der har et ilt-apparat ?

..eller en pille .... der virker !

Flot kamp med Jedi-sværd ...det dær då

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-10-04 17:19

jamen JEG er så magisk / strong in The Force, men whatever :-7 jeg tror at retroscoping er noget for dig lille bille Molokyle, glæd dig. kræver dog et kamera, og at man kan få filmem ind på computeren. men det har en nørd som dig sikkert osse

5***** i gengæld, selvom de dog ikke betyder så meget her

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 17:25

Molo den nye superhelt! Men hvordan vil du få plads til lyssværdet når du bærer g-streng?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-10-04 17:35

er lysværd er så smart lavet af der sidder in lille ring i buden af skæftet hvormed man kan hægte sit sværd fast til beltet. men hvis man som ovennævnte person kun bærer g-streng, kan man med fordel sætte ringen fast til en carabin der så kan clipses fast til g-strengen.

TIP: er man extremist kan man pirce sværet fast til en vis legemsdel, men det er kun for proffer

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 17:36

Supermolo - den kylene Sith.
Ja og han skal lige passe på ikke at gribe forkert, og ta'r den uden lys i.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 17:43

Tedd ...& andre : Hvordan jeg bærer mit lyssværd ?

...vil I ikke alligevel vide !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 17:46

Husk nu man ikke må bære skjulte våben selvom man har våbentilladelse Molo!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-10-04 17:55

desuden siger den nye knivlov at man ikke må bærer knive med et blad over 7 cm, og et lyssværd er en slags springkniv, men i teorien eksistere bladet ikke fysisk sååå...

hvem vil ringe til politiet og spørge hvordan reglen er der?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 18:21

Lyssværd i G-streng ? Hvad tænker du på tedd ?

Nøb : Jeg bærer mit lyssværd med ........................................ stolthed

I ka' bare komme an

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 18:23

<DARTVADER>

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-10-04 19:28

du er måske den udvalgte, men du er blevet besejret før, såå. jeg skal fixe et pic på siden ^ med mig og et lyssværd så den sande effect kommer frem. desuden er vader så utjeckket, med den maske og det bulne fjæs. så er der lissom mere stil over maul, der osse bærer et dual saber.