/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Greenday sang?
Fra : partyboy
Vist : 551 gange
100 point
Dato : 25-10-04 19:21

Hørte en sang en dag da jeg var ude og cruise med nogle venner.. Den kom på p3 tror det var monkeybuissness.. Det var et slags mix af Greenday tror jeg og så Oasis i baggrunden med wonderwall.. Er der nogle der kender sangen mest bare hovedet temeaet med Greenday.. Den var rigtig stille selve sangen og det var ikke Time Of Your life..

Har prøvet playlisten på p3 hjemmeside men der var ikke noget da jeg kiggede iøvrigt er jeg rimelig i tvivl om datoen nu..

Kommentar
Fra : xick

Dato : 25-10-04 19:29

Green Day - Wonderwall ... tror det er den du mener

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 25-10-04 19:33

Altså et cover nr?

Kommentar
Fra : xick

Dato : 25-10-04 19:35

jep... det er et covernummer ... Ved faktisk ikke om det er Green Day der har lavet det og jeg er ikke 100% sikker på at den hedder det, men jeg har hørt den

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 25-10-04 19:37

hehe okay.. Tjekker det lige efter så..

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 25-10-04 19:50

Hmm tror ikke det er den var.. Er også rimelig sikker på det ikke var et cover nr men et slags mix.. Og det var en anden sang som grund beat eller hvad man kan kalde det..

Accepteret svar
Fra : t2o_acid

Modtaget 110 point
Dato : 25-10-04 20:50

Hvis du har hørt den i "Monkeybuisness" på P3 er der sikker tale om det de kalder "Bastard Pop"

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 25-10-04 20:52

Ok og hvad vil det sige?

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 25-10-04 20:58

Det var det jeg ville have fat i ja.. Cool.. Den hed iøvrigt Bouvelard of Dreams..

Godkendelse af svar
Fra : partyboy

Dato : 25-10-04 20:59

Tak for svaret t2o_acid.

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 26-10-04 13:37

Hmm Bouvelard of broken dreams hed den..

Kommentar
Fra : AndyAnd

Dato : 22-04-05 20:56

det var bastard pop med Oasis-Wonderwall, Green Day-Boulevard of Broken Dreams