/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Mangler inspiration
Fra : ice_boy
Vist : 455 gange
100 point
Dato : 25-10-04 19:10

Jeg har nu været sammen med min kæreste i 4 år, hvilket selvfølgelig er dejligt.
Vores sex liv er begyndt at hænge lidt. Ikke fordig det er dårligt, men det er bare det samme og det samme.
Så jeg ville høre om der var nogen der havde nogen gode forslag til forskellige ting der kunne vække det lidt til live igen.
Evt. noget med romantik, forspil, stillinger osv osv.
I må gerne komme med links.

På forhånd tak.

=)

Kommentar
Fra : palle22

Dato : 25-10-04 19:23

rollespil...

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 25-10-04 19:44

lån boge kama sutra den er god og kan give sjove inspritioner

Kommentar
Fra : justaflirt

Dato : 25-10-04 20:17

Uden at lyde for blød så synes jeg du skulle snakke med din kæreste om det. Han/Hun har sandsynligvis også lagt mærke til ændringen, og så skulle i finde ud af at løse det sammen. Det behøver ikke være andet end lidt pift i hverdagen, men det kommer helt an på hvad man synes om og kan lide. Mit råd er derfor at du ikke skal prøve at "løse" det alene, men snakke med kæresten om det, så i kan finde ud af det sammen.

R.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-10-04 20:53

Ja der var jo manden, der gik til lægen og spurgte om det samme.
Lægen sagde så: Kvinder kan godt lide overraskelser, når hun næste gang læner sig ind over kummefryseren, så bare gå til den.
Nogen tid efter var manden så igen ved lægen, der så spurgte til hvordan det gik.
Joo det var faktisk et godt råd, du gav mig, og hun var også vild med det. Men nu må vi altså ikke komme i brugsen mere.

Så mit råd til dig er overraskelser, overraskelser min gode mand.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : ice_boy

Dato : 25-10-04 21:13

jeg tænkte også på forskellige former for overraskelser.

for ikke så længe siden have jeg sat lys i stort set hele lejligheden, og rosenblade på sengen.
Det virkede, ingen tvivl om det, hehe.

Vil bare høre om der er andre der har nogen andre ide'er til hvad man kan gøre.

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 28-10-04 13:59

du spørger efter afveksling: prøv med roser med torne evt. "g"
Du er måske lidt for romantisk. Men efter god sex er det godt at snakke om hvad man tænder på. Det er virkelig meget forskelligt fra dag til dag!!!
Prøv. prøv

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 28-10-04 19:09

Fortæl hende at hun er lækker og sexet og at du tænder på hende

Det tænder vi piger faktisk på - men hun har måske også nogen ideer du ikke kender - prøv at finde dem

Held og lykke Ripley

Accepteret svar
Fra : Soenne

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-04 23:45

Mig og min kone har lige købt spillet erotic4real, vi har ikke fået det spillet endnu (købte det i mandags), men vi har da kigget i æsken.

Det ser ret spændende ud, og kan købes hos nogle boghandlere men kan også bestilles på hjemmesiden, det koster 500 kr, men jeg tror det er ret godt og pengene værd, det er lavet af et par og virker meget gennemført (messing-brikker).

Jeg kunne godt beskrive det, men måske et besøg på hjemmesiden var bedre.

http://www.erotic4real.dk

Godkendelse af svar
Fra : ice_boy

Dato : 11-11-04 09:07

Tak for svaret Soenne.
Det tror jeg helt klart vi vil købe....lyder meget spændende....