/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Angående Investering og smarte tip.
Fra : emesen
Vist : 434 gange
1 point
Dato : 25-10-04 17:27

Det er jo nok ikke stedet i tip hvor der skal diskuteres, så det kan gøres her:
Resume:
Citat
TIP "Enestående chance"
Hvem ville ikke kunne tænke sig at investere lidt af sin fritid, og kunne tjene gode penge på det???
Nu er muligheden er her!!!
100% seriøs firma med økonomien i orden.
Selv ved en lille indsats er indtjeningsmulighederne store.
Mere info på: gribchancennu@hotmail.com

Citat
Som fik mig til at tænke:
Og lave et TIP "Investering = aflevering"
Investering / enestående tilbud / osv.
Er det mon i virkeligheden en aflevering af penge til en eller anden mr. smart.
Nu har jeg set så mange tilbud her på Kandu.................men ingen af de såkaldt seriøse vil vise hvem de er.
Hilsen Eyvind.

Citat
Tja - nu vil igdet så forsvare sig i et TIP "Svar til Evind"
Jeg er ikke bange for at vise, hvem jeg er. Jeg gider bare ikke have mails vedr forretning ind på min private mail adr.
Mit tilbud er ikke noget med at aflevere penge videre til en Mr Smart. Dette er et seriøs tilbud og ikke andet.
Men jeg giver dig ret, at der findes utrolig mange useriøse tilbud, hvor det bare gælder om at "stjæle" penge fra andre.
Network marketing er den forretningsform i verden, som skaber flest millionærer, og det kan hverken du eller jeg lave om på. Når jeg snakker med nye folk, så starter jeg altid med at forklare, hvad forskellen er på pyramidespil og rigtig network marketing. Jeg er ikke budskabet, men blot budbringeren som fortæller om en enestående chance, ikke andet!!!

Så nu er ordet frit for alle.
Eyvind.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-10-04 17:56

Een ting ligger helt fast, man kommer ikke sovende til sine penge, og de der påstulerer andet, har enten en skrue løs, eller snyder andrer så det basker.

ellebye

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-10-04 18:03

> Eyvind
Det startede med "pyramiden" .. det blev forbudt.
Så kom "ralations-marketing" .. hvad er forskellen ?
Og nu "network-marketing" .. det er også svindel "på nye flasker"

> ellebye
Du har helt ret, så vi to "sover" videre ! .. Nyt fra Junior ?

/ PG

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-10-04 18:11

Guild, han bare stortrives, vi har passet ham nogle nætter, og han sover gladeligt 12 timer, for så at ligge og småpludre en lille time.
Men når bleen er tør, og maven fuld har han det godt, og smiler over hele "femøren".
Og så skal det lige nævnes at har et smilehul på begge kinder, jo han bliver noget af en "kvindebedårer" når han bliver voksen.

ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-10-04 18:35

"kvindebedårer" ...........kan jeg høre en smule misundelse.
Eyvind.
I øvrigt enig.
PS.
På de Canariske øer har jeg set unge mennesker drøne rundt for at "lokke" folk til timeshare-møder uden at vide hvilken økonomisk uføre disse "ofre" blev bragt i.
Jeg har dog ikke været med - for jeg ved, at hvis noget er "gratis" så er der et eller andet galt - og pist væk er jeg.

Accepteret svar
Fra : Rfou

Modtaget 11 point
Dato : 25-10-04 18:53

Det eneste der kommer helt af sig selv, det er lommeuld. - Og det er skrædderens!
Rudolf

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 25-10-04 20:26

Nogen her kender mig. Hold jer langt væk fra disse "Investeringer". Jeg har 42 års erfaring, og kender ikke nogen der har vundet på det. Tværtimod. Hvis man tænker sig om, hvor skulle pengene så komme fra. Hvis nogen skulle vinde (oftest dem der tilbyder det) så er der andre der skal tabe. Dem der investerer. Samme princip som Rfou siger.
Iøvrigt, Rudolf - hej med dig "gamle ven" Der er sør'me længe siden jeg har mødt dig.

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 10:59

Det er almindelig 'netikette', man ikke laver reklame i offentlige forum, nyhedsgrupper, uopfordrede e-mails, konferencer, BBS'er og i chatrooms.

Hvad der gælder andre steder, gælder selvfølgelig også her på kandu.dk :

1.) http://www.usenet.dk/netikette/
2.) http://www.skovboskolen.dk/princip/netetik.htm
3.) http://ng.malchau.dk/index.php?id=232
4.) http://bruhns.dk/nettet/netikette.html

Hvor svært kan det være ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 11:02

Ps. Ovenstående er et tip værdigt ..links inklusive ..hvis nogen lyster ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 11:03

Nåeh... jamen så laver jeg det selv i kategorien : Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 26-10-04 14:23

Tak hvis du gider og lave det tip.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 28-10-04 19:30

Tak for svaret Rfou. Selvom jeg må rette dig lidt - vennerne kommer også af sig selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 19:46

Gratis øl ..emesen ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 19:48

Jo flere øl ..jo flere venner. Det ved du vel ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 28-10-04 20:16

Du har ret Eyvind - og nu begynder præmierne også at komme af sig selv. Så det er i grunden slet ikke så galt
Rudolf

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 20:27

Rfou -> præmierne ??? ..er dét en øl jeg ikke kender ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-10-04 23:16

Præmiereøl er faktisk den eneste øl som er fremstillet på .................Ama'r