/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ubehagelige Arne Jakobsen
Fra : svampearne
Vist : 592 gange
1 point
Dato : 25-10-04 15:14

Hvor er du dog et ubehageligt menneske Arne Jakobsen.
Du har nu gentagne gange lovet bod og bedre opførsel, men du har absolut intet lært af dine tidligere fejl, du bliver ved med at være et DUMT SVIN, ja hvorfor spørger man sig selv, tjaa det er nok fordi du er et DUMT SVIN - Føj FOR SATAN sir jeg bare.
Hvis creamy og mango stadig synes du er sød og dejlig og åååh ihhhh uhhhh - så sir jeg tak for kaffe.

Din seneste optræden til den unge mand der gerne vil vide lidt om knallert får lige denne ubehagelige svada med på vejen af dig.
http://www.kandu.dk/dk/spg/52204

>>Men for pokker hvor ville det være rart hvis Rocky og andre ville følge så meget med i Dansktimerne, at de ville være i stand til at stille et spørgsmål? PÅ DANSK!

Den unge mand får et svar fra palle hansen dette afføder straks denne kommentar fra arne.jakobsen
>>I sagens natur, er den ikke særligt stor. Får du den først lavet, har du ingen ?. Love AJ - Og prøv så at klare dig selv lidt - OK?

Dette ¨får så en anden bruger til at påtale overfor arne Jakobsen at han ikke kan være bekendt at skrive som han gør, men så får vedkommende da bare lige denne sviner
>>Når man er SÅ dum som dig, forstår jeg godt at man gemmer sig bag ved et Nick som copycatDK. Du må være, såvel meget ung som meget dum. Tænk dig om! Du har lige så store muligheder som andre. Men at begynde på denne hjernelamme måde, ER ikke en god start, for noget som helst. Prøv alligevel om du kan gøre det bedre i fremtiden.

Vedkommendefår lige en hilsen mere med på vejen
>>Og med hensyn til dit nick: Så betyder det: "En person der kopierer og praler af at han er dansk"At have et nick med den betydning, synes jeg ikke at NOGEN burde være stolt af.

Lad det koste mig alverdens straffe, men nydelse for at fortælle dig Arne Jakobsen at du er det DUMMESTE SVIN jeg til dato har mødt her på kandu vil til enhver tid overstige straffen ved at fortælle dig min ærlige mening.
Men du skulle ha FEM TÆER i RØVEN og UD af vagten med brugernavnet arne.jakobsen
Måtte du rådne op i helvede og lukke din STORE infame møjbeskidte KÆFT her.
HVORFOR prøver du ikke kræfter med f.eks. mig istedet de unge??
HVORFOR leger du overlærer Andersen ???
HVORFOR leger du smartass ????
HVORFOR stikker du dit ignorante FJÆS frem når du IKKE skal ?????

JA Hr. Arne Jakobsen spørgsmålene er mange - men svarene er desværre få.

For du er jo i bund og grund et UALMINDELIGT DUMT SVIN.....

MED DISRESPEKT SA

www.svampearne.webbyen.dk

Kommentar
Fra : calista

Dato : 25-10-04 15:24

Har ingen kommentarer, men dropper lige et flueben, så man kan følge lidt med..

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-10-04 15:29

B. t. i.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 25-10-04 15:43

HØRT! ENIG!

Kommentar
Fra : gril

Dato : 25-10-04 15:49

nice ASS

Kommentar
Fra : Soran

Dato : 25-10-04 16:05

Har selv givet min mening til kende i tidligere nævnte tråd...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-10-04 16:13

Soran > du skal være opmærksom på, at der er ingen der ser dit indlæg med mindre de køber spørgsmålet. Det er kun spørgeren der får mail om dit udmærkede indlæg.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-10-04 16:43

hovsa Svampearne; det er vist ikke helt lovligt det dér. Er det er ikke det der hedder noget med Injurie.. ? eller noget i den retning.
Jeg vil håber du bliver sagsøgt. Man laver sq da ikke en hjemmeside om hvor meget man hader en person.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-04 16:51

Soran eller bent,smid lige et link til den tråd i omtaler.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-10-04 17:00

Keldd > det er knallertspørgsmålet fra i går.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-04 17:10

Jeg fandt sorans,og jeg må ligesom bent sige udmærkede indlæg.
Han(arne) skal overhovedet ikke begynde at korrekse drengene. Han forstår sikkert godt hvad der er skrevet,men
den latente løftede pegefinger,er da til at brække sig over.
Den tekniske indsigt han selv sidder inde med, burde han heller ikke lægge for dagen i knallertforummet.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-10-04 17:19

Smalltalk på sitt bedste,flott det

Kommentar
Fra : calista

Dato : 25-10-04 17:25

Har også læst den nu.. Vorherre bevars!
MEN ting27 har også en god pointe!! Det tangerer til injurier nu!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-10-04 17:32

GGGGGGG AAAAA BBBBB !
Får næsten lyst til at gå under "dynen"
/ PG

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-10-04 17:33

GGGGGGG AAAAA BBBBB !
Får næsten lyst til at gå under "dynen"
/ PG

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-10-04 17:33

Faen men jeg kan ikke læse den side fra webbyen,finner ikke server??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-04 17:43

Du er rablende gal Svampearne - og helt ærlig, så er dit stunt både her http://www.kandu.dk/dk/spg/52210 plus denne tråd af absolut lavstatus.

At oprette en hjemmeside, som den du henviser till - er bare åhh så yndigt. Du fører dig sq frem som en retarderet til optagelsesprøve på det kongelige teater.

Hvad min personlige opfattelse / holdning er til AJ aner du aldrig noget som helst om, men jeg kan fortælle dig så meget, at min opfattelse af dig - er ren og skær medlidenhed.
Du må godt nok være meget ensom

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 25-10-04 17:44

Når jeg trykker: www.svampearne.webbyen.dk
får jeg heldig vis meldingen: "Siden kan ikke vises" .. nogle fornuftige mennesker har åbentbart lukket .. og det synes jeg også KanDu skal gøre. Udeluk denne profil !!
/PG

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 25-10-04 18:06

Nu er der et ordsprog der siger, at man ikke skal kaste med sten hvis man selv bor i et glashus, og den side du havde lavet, var netop at kaste med sten.
Om du selv har lukket den, eller andre har lukket den ved jeg ikke, men ulovlig var den.
I en anden tråd har jeg udmeldt, at dette mudderkastning fører ikke til noget som helst positivt, den bedste effekt opnår man ved helt at ignorere en person, og ikke at blive ved med at kaste brænde på bålet.
ellebye

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-10-04 18:08

>>ting 27 >> hovsa Svampearne; det er vist ikke helt lovligt det dér. Er det er ikke det der hedder noget med Injurie.. ? eller noget i den retning.
SVAR:
hvordan du havde forestillet dig at jeg skulle dømmes for injurier aner jeg ikke, jeg har blot gengivet hr. arne jakobsen egne ord

Creamy weeee jeg er på rette spor.

Guild - sry siden lever, og består jo kun af hvad hr. arne jakobsen har skrevet her.

Jeg kan sagtens følge jeres ubehag, for Arne Jakobsen har en underlig måde at komme i kontakt med folk på

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 25-10-04 18:27

svampearne> Nej. Det eneste der kan forhindre det er nok din alder. Nu vil jeg tro du er langt under 15 år, og så vil du selvfølgelig ikke kunne dømmes.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 25-10-04 19:25

jeg er røstet.... Good krist.
jeg kommer også i forum hvor aldersgruppen ligger fra 10 til 20 år, og fanderme om ikke de opføre sig mere voksent end her på Kandu.

hermed mener jeg jo ikke alle.
men jeg vil bare fortælle at jeg aldri har hørt så meget lort som her.
Gud hvor er det dog pinligt.

Men jo sjovt nok......
Jeg kan ikke lade være med at grine af dumheden i det :DDDDDD

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-10-04 20:04

Om jeg begriber, at I gider!!!

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-10-04 23:21

Kom frit frem arne - så vi kan snakke om det

Kærlig Hilsen SA

idag kun 21 besøgende pga sidenedbrud.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 26-10-04 00:06

vil gerne skåle med holnils, måske på fredag i herning hvor der åbner et nyt spændende sted john bull irish pub mange spænde øl på glas og hane.
Så Måske vi skulle mødes til en lille kandu arragement, hvor ALLE var velkomne, der er levende musik både fredag og lørdag.Alle kunne så se den frygtelige svampearne IRL hehe de 111 kg sidder RET godt på hans spæde 161 cm høje krop
Sig frem hvis der er steming for det nu eller senere.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-10-04 00:17

Er din forældre i byen siden de ikke har lagt dig i seng endnu?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 00:24

svampearne:
Ha ha ha ,jeg ville RET gerne diskutere et par ting med dig,men du må tage til takke med Jyllænderne.
En skam,for der var da også nogen af dem jeg gerne ville hilse på IRL.
Jeg selv bor for langt væk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 26-10-04 00:35

svampearne>
Sundhedsstyrelsen anbefaler, at at børn under 15 år slet ikke drikker.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 26-10-04 00:36

Er RET sikker på vi kunne ha hygges os kjeld men hvis nu et par af hønsene kommer, så kunne du måske overtales

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-10-04 01:53

Hva' er den af Keldd din Kylling...
For langt væk...Har du ikke "maskinen" der hurtigt kan bringe dig herover til det midtjyske

mvh dova

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 26-10-04 10:37

Lige et øjeblik, Prøv lige at se sagen fra denne synsvinkel: A.J er spejderfører.
Hvis den måde A.J fører sig frem her på Kandu og ikke mindst overfor en ung person som i knallerttråden:http://www.kandu.dk/dk/spg/52204 og så til hans spejdermøder er nogenlunde ens.
hvordan mon så forældrene til spejderbørnene ville reagere, når det kommer til deres kendskab???????
Det minder mig om en lærer vi havde i 3. klasse der blev fyret fordi det børnene kom hjem og fortalte om hende, hurtigt blev bragt videre til skolens ledelse. Selvom vi "kun" var børn, blev det skam taget alvorligt.
Udover det har jeg oplevet en enkelt anden gang, hvor vi fik en lærer der indimellem gik overgevind, det var i 8.klasse, en meget dygtig, totalt overkvalifiseret lærer. Inden vi traf ham første gang kom vores inspektør og fortalt at manden af og til overreagerede og at det skyldes, at han var diabetiker og nogen gange ude af balance, og at hvis han blev ophidset skulle vi bare huske på at det ikke var vores skyld, men hans sygdom.
Jeg mener ikke A.j. kan være sin opførsel i nævnte knallerttråd bekendt og jeg tror ikke at han kan tales tilrette, det er forsøgt så rigeligt, at det vil være helt til grin at prøve igen.Jeg indrømmer at jeg reagere stærkere når det er et barn eller en ung det går ud over, der har vi alle et ansvar.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 11:04

dova:
Min store datter har føsda på lørdag,så jeg kan simpelthen ikke.
Men en anden gang.Jeg vil RET gerne hilse på alle i hovedlandet IRL.
mulberry:
Enig.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 26-10-04 11:38

Svampearne
Det er egentlig lidt trist

I dit forsøg på at gøre Arne.Jakobsen opmærksom på, at hans opførsel nogen gange er ret ubehagelig, kommer du selv til at fremstå som en yderst ubehagelig og usympatisk person...

// Toupie

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-10-04 17:46

Hallo Keldd,ikke den der med hovedlandet vet du,de stakkels jyder får jo mer enn storhetsvanvid da,har du ikke set på kortet at den ene ende henger fast i Tyskland?

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 26-10-04 17:53

Toupie - Ja det er der ikke ret meget at gøre ved, men jeg er pisseglad over at fortælle min ærlige mening om arne.jakobsen og nu har du fortalt hvad du synes om mig, jamen så er vi to personer der er glade

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 18:38

holniels:
På et eller andet tidspunkt,er der vel een eller anden,der finder ud af et eller andet,
om en gang snak,face to face.
Nu har jeg ikke været på kandu så længe(ca.8md.)så jeg ved ikke om det har været aktuelt,
på et tidligere tidspunkt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-10-04 19:01

Keldd,det ku jo være fint at hilse på de man ser skriver her,ett sånt `hej og ha det` du vet,da har man fått et lille intrykk,navnene ville få litt mer personlighet da

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 19:31

holniels:
Jamen det kunne jeg også godt tænke mig.Lad os se hvad der sker.
Hen under jul,ville det da være rart at hilse på de forskellige.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 26-10-04 21:35

Hvis det skal være op mod jul, så skulle det helst være her på Sjælland, men så kommer der vel ingen fra ovre fra den store halvø.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 21:42

Bent:
Lad os nu se.Lad os prøve med at kigge på nogen forslag.
Til allesammen KOM MED NOGEN FORSLAG.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 26-10-04 22:36

Svampearne og Arne.Jakobsen - det er vel ikke sådan at i kender hinanden, det ser ud som om i begge kommer fra Herning eller omegn.

Kærlig hilsen Reset

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-10-04 22:42

De der Kærlige hilsener Reset?,jeg lurer på om i er Trillinger??,enæggede sælvfølgelig??????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 23:36

Hvad nu??????????
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-10-04 23:49

Hæhæ, ku' godt se det sjove i hvis de var naboer uden at vide det

dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-10-04 12:29

Svampearne

Jeg tror du misforstod det jeg skrev
Min generelle mening om dig er den samme som om de fleste andre, hverken negativ eller positiv. Både du og AJ kan være hyggelige at være i tråd sammen med Men med den måde du hetzer AJ på, er du ikke bedre end han er, når han er ubehagelig - og dét er sørgeligt syntes jeg

// Toupie

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-10-04 15:21

Svampearne

Den her er flov

http://www.kandu.dk/dk/tip/9461

Så AJ har ret i at du kopierer direkte dine tips af fra andres side

Brian

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 27-10-04 19:41

Toupie jamen jeg fremlægger jo kun hvad arne.jakobsen skriver, så det kan da umulig være en hetz ,-)

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : moneymaker

Dato : 27-10-04 20:00

Som tidligere bekendtgjort
NO arne.jakobsen = NO svampearne

Så mens arne.jakobsen er gået i hi er det moneymakeren der fører sig frem til glæde eller sorg for brugerne af kandu.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 28-10-04 09:54

Svampearne Ja det kan man jo så diskuterer om du "kun" gør eller ej......men det gider jeg ikke

// Toupie

Kommentar
Fra : binky

Dato : 29-10-04 17:06

Svampearne
Du har åbenbart kastet din "kærlighed" på AJ. Hvad angår AJ's svar på andres spørgmål, så kan det da ikke komme dig ved. Det er ikke særligt pænt, den svada du kommer med, men kan du ikke lide en eller anden på small-talk, så ignorer i stedet for den bandbulle, du kom med. Det rammer dig selv.
mvh
binky