/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Logitech internet keyboard
Fra : sonjor
Vist : 450 gange
100 point
Dato : 25-10-04 14:31

Jeg har et Logitech Internet Navigator Special edition keyboard, som jeg har været meget glad for, men efter at jeg har installeret Servicepack 2, kan jeg ikke få itouchknapperne på højre side til at virke. Det drejer sig om knapperne: iTouch-Search-Shopping-Favourites og Myhome. Er der nogen der har et godt råd til mig?

Kommentar
Fra : xick

Dato : 25-10-04 14:34

Du skal installere driverne igen

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 25-10-04 14:35

Jah...
Gå ind på Logitechs hjemmeside og download nogle Drivere til det...

//Simon

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 25-10-04 14:54

Jeg kan ikke finde egentlige drivere, men hvis de er indeholdt i Itouch programmet så har jeg gjort det uden at det hjalp

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 25-10-04 14:57

Det vil jeg mene de er?

Kommentar
Fra : xick

Dato : 25-10-04 14:57

Højreklik på Denne computer > vælg Egenskaber > fanebladet Avanceret > knappen Enhedshåndtering > find dit tastatur på listen > højreklik > opdater driver

Kommentar
Fra : xick

Dato : 25-10-04 15:02

undskyld.... her er en rettelse:

Højreklik på Denne computer > vælg Egenskaber > fanebladet Hardware > knappen Enhedshåndtering > find dit tastatur på listen > højreklik > opdater driver

Det er fanebladet Harware istedet for avanceret

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-10-04 15:20

Her kan du finde friskt software til dit logitech tas.:(også på dansk)

http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/US/EN,CRID=1796,contentid=5293

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 25-10-04 16:29

Jeg har det samme tastatur og jeg opd. det bare!

Husk samtidig at opd. windows... der er kommet opd. til sp2 - nogle flere sikkerheds ting!