/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Cello fra 1918 hvordan får jeg den solgt~
Fra : ekki
Vist : 2024 gange
200 point
Dato : 25-10-04 13:51

Hej! jeg har en cello fra 1918 den kommer
fra Leipzig i Berlin og det er en Zimmerman denne cello er vuderet til 27.000 Kr.- af en violin sælger
mit spørgsmål er så hvordan får jeg den nogensinde solgt jeg har ikke nogen forbindelser Mht. evt. købere
skal jeg gå til en violin sælger eller prøve mig frem på nettet og i aviser der er jo ikke mange der leder
efter sådan en cello.

Mvh. Rune

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-10-04 13:57

Prøv evt. at snakke med et "live" auktionshus. Eller med en større musikforretning.

Ellers er der jo nettet:
http://www.lauritz.com/forside.asp?lang=1

Kommentar
Fra : ekki

Dato : 25-10-04 13:59

hmm.. ja men er det ikke lidt risikabelt at prøve med auktioner?
og større musikforretninger kender ikke rigtig nogle der sælger celloer violiner etc.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 25-10-04 14:04

Risikablet...? Det ved jeg ikke, det er jo derfor du skal undersøge det.!

Man sætte vel ikke sådan en laban til salg, uden at tjekke marked og salgsteder først.?

Jeg er bange for det kræver noget benarbejde fra din side af, udover at skrive herinde.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-10-04 14:05

Prøv at kontakte: http://www.marno.dk/

Skoubogade 5 i København.

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 25-10-04 14:07

Du kan evt. også prøve: http://www.violin.dk/

Mvh Ivan

Kommentar
Fra : bell_koan

Dato : 25-10-04 14:08

DU kan også prøve at gå ind på

http://www.dba.dk

der er mange forskelige købere derinde de køber de mest sindsyge ting

mvh.. bell_koan

Kommentar
Fra : ekki

Dato : 25-10-04 14:15

har prøvet www.dba.dk uden held og så kostede det 60 kr.- :S :/ :(
det vil jeg ikke bruge mine penge på det må gerne være lidt proffesionelt
så jeg er sikker på at få mine penge det er jo en del pege vi snakker om

mvh. Rune

Kommentar
Fra : peque

Dato : 25-10-04 15:25

Ok Hvad med at sætte den til salg på Ebay??? Efter mine meninger koster det ikke noget mm. det blir solgt www.ebay.com