/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Sprog fil til frontpage..
Fra : CiaoStyrer
Vist : 1035 gange
50 point
Dato : 25-10-04 11:53

Jeg har en svensk version af frontpage 2003.. Kan man gøre den dansk på en måde..?

Kommentar
Fra : Anli

Dato : 25-10-04 12:13

Det tror jeg ikke man kan, prøv at spørge Microsoft Support.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-10-04 12:13

Prøv at gå op i Filer vælg her egenskaber og så fanebladet sprog og sæt "Opfat det aktuelle sprog som" til dansk.

//bentjuul

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-04 12:22

Muligheden findes ikke på min 2002

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-04 13:50

Jeg må vist tage min påstand i mig igen for jeg har undersøgt det nærmere nu, men har dog ikke prøvet det af.
Citat
Ændre sprog for brugergrænsefladen eller Hjælp i Office-programmer
Hvis du vil ændre sprog for brugergrænsefladen eller Hjælp, skal virksomheden have købt og installeret Microsoft Office XP Multilingual User Interface Pack. Du kan få yderligere oplysninger hos systemadministratoren.
Peg på Programmer i menuen Start i Windows, peg på Microsoft Office-værktøjer, og klik derefter på Microsoft Office XP Sprogindstillinger.
Benyt en af følgende fremgangsmåder under fanen Brugergrænseflade:
Ændre sproget for brugergrænsefladen

Klik på det ønskede sprog i boksen Vis menuer og dialogbokse på.
Ændre sprog i Hjælp

Klik på det ønskede sprog i boksen Vis Hjælp på.
Bemærk! Nogle Microsoft Office-komponenter understøtter ikke ændring af sproget for brugergrænseflade eller Hjælp. Der er flere oplysninger i Microsoft Office XP Resource Kit.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-04 13:52

en citatboks kiksede så jeg prøver lige igen, sorry!
Citat
Ændre sprog for brugergrænsefladen eller Hjælp i Office-programmer
Hvis du vil ændre sprog for brugergrænsefladen eller Hjælp, skal virksomheden have købt og installeret Microsoft Office XP Multilingual User Interface Pack. Du kan få yderligere oplysninger hos systemadministratoren.
Peg på Programmer i menuen Start i Windows, peg på Microsoft Office-værktøjer, og klik derefter på Microsoft Office XP Sprogindstillinger.
Benyt en af følgende fremgangsmåder under fanen Brugergrænseflade:
Ændre sproget for brugergrænsefladen

Klik på det ønskede sprog i boksen Vis menuer og dialogbokse på.
Ændre sprog i Hjælp

Klik på det ønskede sprog i boksen Vis Hjælp på.
Bemærk! Nogle Microsoft Office-komponenter understøtter ikke ændring af sproget for brugergrænseflade eller Hjælp. Der er flere oplysninger i Microsoft Office XP Resource Kit.

Kommentar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 27-10-04 12:14

Den der Microsoft Office XP Multilingual User Interface Pack er det en slags opgradering af office der gør man kan vælge imellem alle sprog.. eller er det en version af office..?

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 50 point
Dato : 27-10-04 12:53

På min version er det en del der hører med og som ligger under Startmenuen - Programmer
Min v. 2002 er en selvstændig pakke (fuld version), som er købt for sig selv, men jeg ved jo ikke hvad der e rmed v. 2003 selv om det lyder mærkeligt at den skulle have færre faciliteter.
Når man installerer FP fra cd-rom er der mulighed for at vælge hvad der skal installeres kan det være der det er kikset eller er det simpelthen en billig skrabet version du har siden den er svensk??

Godkendelse af svar
Fra : CiaoStyrer

Dato : 29-10-04 17:25

Jeg har været inde i sprog instillingerne og har sat det til dansk.. Men det er stadig svensk.. skulle jeg gøre noget inden jeg gik ind i sproginstillingerne..?
Min version er også en fuldversion man får for sig selv..

Tror det ikke kan lade sig gøre..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-10-04 21:25

På min er der to indstillinger, men når man læser det godt igennem så kan man se, at det kun er sprogindstilling for de dokumenter der laves mens programmet ikke ændres og det er vel det du ser.
Altså kan du lave danske sider i dit svenske program, men det bliver ved med at være svensk, desværre.
Hilsen
Bjarne