/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
hvorfor, så hurtigt? ?
Fra : Lostboy
Vist : 283 gange
100 point
Dato : 25-10-04 09:16

hvaa, sker der? ?
synes altid jeg kommer herré hurtigt, hmm, er der ikk nnoget man kan gøre..? ?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-10-04 09:48

Det er typisk et problem der hører den unge og uerfarne til! Du kan prøve at læse det her!
http://www.sexlinien.dk/brevkasse/vissvar.asp?sid=22607

Kommentar
Fra : lejy32

Dato : 25-10-04 20:10

Prøv med viagra, det hjælper også på udholdenhed, det har ihvertfald hjulpet mig meget, det er som om man selv kan styre det, nogen gange kan det ligefrem være svært at komme.

Mv. lejy32

Kommentar
Fra : HunSen

Dato : 25-10-04 22:25

Koncentrer dig om hende, brug fingrende ganske blidt (som hvis du rører ved dit eget penishoved) evt med lidt uparfumeret olie eller crem.

Kommentar
Fra : kronikle

Dato : 04-11-04 17:19

Du skal bare slappe af.. efter et par gange burde du kunne slappe mere af.. du skal self ik være uophidset.. men slap noget af.. jeg har da selv oplevet det før.. jeg kom laaaang tid før min kæreste men så slappede jeg af fordi hun sagde det og det hjalp..
Håber det hjælper for det hjalp ved mig ;)

Kommentar
Fra : 164028

Dato : 10-11-04 14:57

Tænk på noget andet når du er ved at komme....

Seriøst.. jeg har det samme problem nogle gange, og det lyder mærkeligt, men prøv at regene 19 * 19 ud, og når du har regnet det ud, så prøv 29 * 29=?

Men tænk først på det når du kan mærke at nu vil deu snart komme....

Kommentar
Fra : 164028

Dato : 10-11-04 14:57

Tænk på noget andet når du er ved at komme....

Seriøst.. jeg har det samme problem nogle gange, og det lyder mærkeligt, men prøv at regene 19 * 19 ud, og når du har regnet det ud, så prøv 29 * 29=?

Men tænk først på det når du kan mærke at nu vil deu snart komme....

Kommentar
Fra : herlo

Dato : 18-11-04 19:45

hej lostboy du har ikke fortalt hvor gamle du er , men du er nog ung , mit råd er onanere en time før i skal ha! sex og nå du er ved at komme så træk dig ud og klem om pungen et min og så forsæt med sex og gentag det så lenge du kan så skal det nok komme hel og lykke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-11-04 20:00

Utroligt at en fyr der kommer så hurtigt, er så langt tid om at reagere på kommentarer!

Kommentar
Fra : Lostboy

Dato : 19-11-04 09:24

hehe..tedd..

jeg har været herinde hver gang jeg har fået en ny kommentar. men har valgt ikk at kommenterer nogle endnu..

tedd:
-tak for linket, men synes ikk det hjælper, endnu.. men de skriver jo også der går et stykke tid før man ser et resultat. så må lig se tiden an..

lejy32:
-tak for tippet med viagra, har ikk prøvet det endnu, men skal nok komme, skal bar lig have taget mig sammen til at få fat på nogle..

HunSen:
-koncentrerer mig om hende, men når man har brugt fingrene og andet længe nok, og skal ha "banditten" til at gøre sit arbejde, er det der det går for hurtigt.

164028:
-tak for din kommentar. den prøvede jeg et par gange, det hjalp en smule.. men ligeså snart man går i stå ien tabel. så det sku svært at koncentrerer sig om tabeller..

herlo:
-jeg er 18år. såvidt muligt onanerer jeg også før vi skal være sammen. men tit og ofte har vi ikk sex før efter et par timer, så derfor synes jeg ikke det hjælper specielt meget.

tak for alle jeres hendvendelser, nogle mere brugbare end andre.. der må gerne komme endnu flere ideer..
TAK TAK..

Kommentar
Fra : Lostboy

Dato : 19-11-04 09:25

hehe..tedd..

jeg har været herinde hver gang jeg har fået en ny kommentar. men har valgt ikk at kommenterer nogle endnu..

tedd:
-tak for linket, men synes ikk det hjælper, endnu.. men de skriver jo også der går et stykke tid før man ser et resultat. så må lig se tiden an..

lejy32:
-tak for tippet med viagra, har ikk prøvet det endnu, men skal nok komme, skal bar lig have taget mig sammen til at få fat på nogle..

HunSen:
-koncentrerer mig om hende, men når man har brugt fingrene og andet længe nok, og skal ha "banditten" til at gøre sit arbejde, er det der det går for hurtigt.

164028:
-tak for din kommentar. den prøvede jeg et par gange, det hjalp en smule.. men ligeså snart man går i stå ien tabel. så det sku svært at koncentrerer sig om tabeller..

herlo:
-jeg er 18år. såvidt muligt onanerer jeg også før vi skal være sammen. men tit og ofte har vi ikk sex før efter et par timer, så derfor synes jeg ikke det hjælper specielt meget.

tak for alle jeres hendvendelser, nogle mere brugbare end andre.. der må gerne komme endnu flere ideer..
TAK TAK..

Kommentar
Fra : m13ark

Dato : 12-02-06 17:36

Da du kun er 18 år, kan det være at dit pikhoved er meget følsomt. Det er jo næsten ikke brugt endnu. Det er meget almindeligt, men det er noget du kan øve dig på at hærde. Hvis du ikke er omskåret, er det meget følsomt, bare man røre ved det. Du kan "hærde " hovedet ved at trække forhuden tilbage og bruge dine underbukser som en slags "sandpapir". Det lyder mærkeligt, men det er en god træning for den følsomme hud. Det føles ikke særlig rart i begyndelsen. men hav tålmodighed. Det hjælper. Du kan også købe en crem på apoteket, der kan anvendes som et lokalbedøvende middel. Husk at brug kondom, ellers lokalbedøver du også din kærestes clit, og det er måske ikke en god ide.
Ha tålmodighed. Det skal nok lykkes for dig