/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kender du typen af svampearne
Fra : svampearne
Vist : 572 gange
5 point
Dato : 24-10-04 23:13

Aftenens næste program på DR er "Kender Du Typen".

Mit navn er Svampearne og jeg vil gerne byde seerne velkommen til "Kender Du Typen: Programmet, hvor vi besøger en dansker og hvor vores 2 livsstilseksperter skal gætte, hvem som bor her. Vores 2 livsstilseksperter Johannes Andersen(JA) og Christine Feldthaus.(CF)"

Jeg kan røbe så meget at vores ukendte person faktisk ikke er kendt i den brede offentlighed men derimod er kendt i et virtuelt forum, hvor han bruger det meste af sin tid.

Nå men, lad os gå indenfor hos ham. Her har vi entreen. Er der noget her som siger noget om aftenens hovedperson? CF: "ja, vi ser her et par gamle udtrådte træsko og et par gummistøvler med hul i. Det indikerer meget, at vi her har med en god gammeldags bonderøv at gøre".

Lad os gå videre ind i stuen. Hvad ser I her? JA:" Vi ser ikke ret mange bøger og vi ser billeder på væggen af bla Bubber, Bamse og kylling samt diverse afklædte damer. Møblerne er heller ikke designmøbler men derimod fra Bilka eller lign. Det fortæller os lidt om at personen er primitiv og sandsynligvis ikke er akademiker men derimod bare en i mængden af ligegyldige eksistenser.

CF: " Jeg vil godt lige supplere lidt, fordi det jo fortæller også, at manden ikke bruger ret meget tid i dette rum og at han derfor må opholde sig et andet sted og evt. et andet sted her i lejligheden."

Ja, jeg kan sige at I begge har ramt meget godt indtil videre men lad os lige se ud i hans køkken".

"ja, her er hans køkken. Hvad siger I til det?"

JA:" Køkkenet her er ganske almindeligt og der er ingen bøger om det finere franske køkken og køleskabet bærer heller ikke præg af, at det er den store madkender vi har med at gøre. Igen kan jeg kun sige, at vi har med en almindelig og kedelig person at gøre og han bruger heller ikke meget tid i det rum".

CF; ” Jeg kan kun sige at jeg er helt enig med JA”.

"Lad os gå ind i det næste rum, som er hans badeværelse. Hvad falder i øjnene herinde?"

CF;" Det jeg umiddelbart lægger mærke til er, at medicinskabet indeholder antidepressiv medicin og viagra Det fortæller jo meget om personen. Vi har her at gøre med en person, der ikke er i balance med sig selv og en person, som har et psykisk brist. At der også er viagra betyder at manden sandsynligvis har problemer med potensen, hvilket ofte resulterer i, at man ser verden ret firkantet og ikke opfatter den som nuanceret".

JA;"jeg ser også en person der flygter fra den virkelige verden ind i evt en virtuel verden, hvor han kan gemme sig for sine omgivelser og jeg ser ham som en person som behøver proffesionel hjælp".

"Godt. I har begge ramt meget godt. Vi går nu ind i hans soveværelse. Kan I beskrive hvad I ser".

JA;" Det første jeg bemærker er reolen som er fyldt op med pornografiske film og pornografiske magasiner. I sengen ligger også 2 lolitadukker, hvor den ene har hul i det ene bryst og tydelige bidemærker på lårene. Ved siden af hans seng står også en gammel computer og der ligger servietter på gulvet… hmm… jeg tror vores person er meget ensom og bruger al hans tid herinde, Faktisk vil jeg gå så langt som at sige, at vores person er afhængig af sin computer. Den er hans livslinie til omverdenen".

CF;"Jeg kan kun give JA ret i hans antagelser. Personen virker meget ensom og uligvægtig og flygter ind i den virtuelle verden. Efter min mening er hans liv i den virtuelle verden".

" Flot. Indtil videre har I ramt rigtig. Jeg vil nu give jer 3 navne og I skal så gætte hvem som bor her.

Navn nr 1: Danmarks statsminister Anders Fogh Rasmussen.

Navn nr 2: Kronprins Frederik og Kronprinsesse Mary

Navn nr 3: Arne Jakobsen kendt svampeekspert

CF:"Jeg gætter på at det må være Arne Jakobsen. Det må simpelthen være ham. Han er jo kendt for at have psykiske problemer og have alkoholiske problemer".

JA:" Jeg kan fuldt ud tilslutte mig at det må være Arne Jakobsen."

"Jamen hvor er I dog dygtige. Lad os møde aftenens hovedperson. Velkommen til dig Arne. Hvordan syntes du at det hele passede på dig?"

"Jeg er faktisk temmelig overrasket over hvor præcist de beskrev mig. I har helt ret i at jeg lever det meste af mit liv på nettet fordi jeg er ensom og ude af balance. I har også ret i at jeg ikke er akademiker og at jeg har problemer med min potens."

" Vi siger tak til Arne Jakobsen og siger tak til seerne. På gensyn".

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-10-04 23:19

Du er godt nok en mand med en mission svampearne! Held og lykke

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 24-10-04 23:25

Jo jo Tedd jeg er jo tro mod mine løfter

Kærlig Hilsen SA

www.svampearne.webbyen.dk idag med 34 besøgende

Kommentar
Fra : briani

Dato : 24-10-04 23:26

Kan kun henvise kandubrugerne til dette spørgsmål

http://www.kandu.dk/dk/spg/51607

Brian

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 24-10-04 23:59

Havde det så endda været sjovt - Vorherre bevares for en børnehave!

Rudolf

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 25-10-04 00:00

Man burde måske i dagens anledning lægge disse links ind:
http://toonie.dk/spoof.asp
http://www.proxyblind.org/

Happy surfing

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-04 00:41

Citat
Tak for kaffe :-[

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 25-10-04 01:37

Svampearne du trænger profetionel hjælp.Jeg synes synd på dig.
alimak

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-10-04 09:59

Hej
Fik grinet en del. Jeg synes der mangler en masse tomme papkartoner rundt omkring og andet affald, der ikke bliver båret ned. og måske at tøjet ligger i bunker rundt omkring.
Håber A.J har humor. Eller får det må jeg nok hellere sige.
Minder mig også lidt om en film jeg så en gan, "Seven". Den var sindsygt spændende. Kan varmt anbefales.

http://www.scope.dk/filmfakta.php?movID=830

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-10-04 10:02
Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-10-04 10:13

mvh dova

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 25-10-04 15:20

Er da glad for at nogen har fået sig en griner

Sender lige en pakke gevalia til kjeldd.

Kærlig Hilsen SA

ps..BjarneD ja det kunne være man skulle kigge lidt på dine links

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 25-10-04 16:41

svampearne:
Jeg er RET stolt af ,at du vil sende mig en pakke kaffe
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 27-10-04 15:19

Svampearne

Den her er flov

http://www.kandu.dk/dk/tip/9461

Så AJ har ret i at du kopierer direkte dine tips af fra andres side

Brian

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 15:34

Det ved alle da Brian.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 27-10-04 19:46

BjarneD det er der jo noget der tyder på at briani IKKE vidste, så er vi tilbage til det med knallerten på havnen.....

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 20:36

Det ved Brian også godt og derfor er lidt glimt i øjet ironi så sjovt når man ikke kan se personen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-04 22:42

Den bedste kasse til bagagebæreren er en mælkekasse! Den grønne model er den mest moderigtige! Knallerten skal selvfølig være en puch maxi!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 22:47

Det er rigtigt Ted, og så skal vi bare have fat i Palle B. Hansen så vi kan få tunet dem der ikke kan følge med.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-10-04 22:55

Hov hov,hvad har i gang i?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-04 22:55

Føreren af knallerten skal selfølig være lettere bedugget, og være klædt i Kansas overall! Helst blå, men grøn kan osse bruges! Kasket fra DLG grovvare kan osse anbefales, eller en tilladelse fra det lokale politi om at ens hoved er for stort til styrthjelm (henvendelse til din lokale rockerklub kan fremskynde den proces)! Stærk jysk dialekt er osse et must!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-10-04 23:10

Jeg er bange for at tedd,er ved at fare vild over på Heden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 23:10

A tøws do sku kjore sæl.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-04 23:13

Knallerten skal selfølig ikke være tunet, men modificering af lydpotten er meget vigtigt!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 23:30
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-10-04 23:33

Må være søndags maxi'en

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-10-04 23:37

Hehe den er rimelig tæt! Burde kunne modificeres i Photoshop, Bjarne

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-10-04 14:48

Tedd, er det ikke det man populært kalder en Harboøre-rocker du beskriver der

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-10-04 15:56

Har godt nok ikke hørt betegnelsen før, men det skal nok passe, dova