/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
counter-srike
Fra : ickici
Vist : 470 gange
40 point
Dato : 26-07-02 12:24

hej nu hvor jeg spiller counter på nettet og hvordan kan man hente nye logo det er de spray logo jeg kan ikke finde ud af det

Kommentar
Fra : philipf

Dato : 26-07-02 12:42

Hvad er det du ikke kan finde ud af?

Er det bare nye logoer generalt, eller et specielt logo ?

Accepteret svar
Fra : Caine

Modtaget 50 point
Dato : 26-07-02 13:11

Hej

Prøv denne side: http://www.counterstrikecentral.com/ her kan der downloades alverdens xtra ting til CS...

Held og lykke!