/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Programfejl
Fra : LNM
Vist : 486 gange
250 point
Dato : 24-10-04 16:42

Ved lukning af min computer har jeg fået flg. meddelse:
Afslutning af program IEXPLORE.EXE
Dette program svarer ikke. Klik på annuller for at vende tilbage til Windows 2000 og for at kontrollere programmete status.

Herefter kom programfejl:IEXPLORE.exe har genereret fejl og lukkes af Windows.Programmet skal genstartes. .. Der oprettes en fejllog.

Hvad betyder alt dette !!

Jeg har inden for det sidste opdateret forsk. microsoft programmer...
Jeg har Norton antivirus... er det en virus !!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-04 17:03

Jeg har på forskellige hjemmesider, oplevet det samme.
Jeg har Norman Antivirus/firewall og det er måske den som afbryder.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-10-04 19:37

Hmm? Hvad siger fejl loggen?

Kommentar
Fra : LNM

Dato : 24-10-04 20:40

Jeg aner ikke hvad man bruger logbog til .. men den siger

Systemlog Type: I oplysninger Kilde:eventlog kategori: ingen Hændelse:605 + 609 Bruger: ikke tilgængelig

Programlog Type: I oplysninger Kilde:Norton ANTIVIRUS kategoriri: ingen Hændelse:23 + 14 Bruger: ikke tilgængelig

For 2 dage siden var det type: Fejl Hændelse 5 !!

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-10-04 11:41

Hvilken spywarescanner bruger du?

Kommentar
Fra : LNM

Dato : 25-10-04 16:26

Spyware stormer

Accepteret svar
Fra : als

Modtaget 250 point
Dato : 25-10-04 17:07

Så skyldes fejlen at du har spyware på din computer. Spyware stormer er en variant af NoSpyX, SpyVest, & Spyware Slayer. Kendt for agressiv reklamering, dårlig "motor", utilstrækkelig database mv. Mit råd til dig vil være at du går ind i Spywarefri's forum og stiller spørgsmålet der. De vil så guide dig gennem en renselsesprocedure og du vil få at vide at du skal afinstallere Spyware Stormer. Du finder Spywarefri's forum her: http://www.spywarefri.htm/forum
Du kan allerede senere iaften ha' dit problem løst.

Kommentar
Fra : als

Dato : 25-10-04 17:09

Forkert link. Sorry. Her er det rigtige: http://www.spywarefri.dk/forum

Kommentar
Fra : Veazel

Dato : 28-10-04 01:32

Prøv med Spysweeper..Det virker..Exelent program
Kim

Godkendelse af svar
Fra : LNM

Dato : 28-10-04 19:37

Tak for svaret als.

Kommentar
Fra : als

Dato : 29-10-04 06:18

Selvtak. Håber det lykkedes for dig. Som Veazel siger så er Spy Sweeper et exelent program. Hvis du køber det fra Spywarefri's side tjener de nogle få procenter på det. Her er deres link: http://www.webroot.com/wb/products/spysweeper/sweeperb.php?rc=972 Men det skal helst installeres på en ren computer for at det kører perfekt nu og fremover. Så skal det nok holde skidtet fra døren
Ha' en god weekend *S*