/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Router slår fra klokken 22:35 Hver dag?
Fra : NegoZatoR
Vist : 385 gange
200 point
Dato : 24-10-04 15:45

Kan det passe at man kan indstille ens router til at slå nogle porte fra på et bestemt tidspunkt ?????

hvis man kan hvordan slår man det så fra igen...???

jeg kan ikke komme ind på min router... ved 192.168.1.1 kan det skyldes at min forbindelse går igennnem en anden comp ?

Jeg skál på en måde have gjort så jeg kan være online 24/7... :)

nogen der kan hjælpe ????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-04 16:11

Er der nogen som syntes at du ikke skal surfe efter kl. 22:30
Ja - jeg ved godt det ikke er sjovt - men det kan man altså.

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 24-10-04 16:13

ja mine plejeforældre synes ikke jeg skal surfe efter... klokken 22:30...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-04 16:25

Sorry - men du kan ikke omgå denne indstilling.

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 24-10-04 17:14

Er der ingen mulighed for at "hacke" sig ind på routeren ?

og lave denne indstilling om ?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-04 18:21

Nej fordi der er lagt password på routeren, og det er fornuftig nok, da du er mindreårig, og skal i skole om morgenen.
Nu skal du ikke blive sur, men de voksne har altså lov at bestemme dine surftider.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 24-10-04 18:25

Ehm... heh.. Ja som regel er password altid Admin.
De "voksne" haha..
tror sq jeg er gammel nok til at kunne finde ud af at gå i seng og stå op :)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-10-04 18:49

Ja, det kan godt være, men hvis password og brugernavn indtastes 3 gange forkert, såå.
Og hvad så når de finder ud af det.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : severino

Dato : 25-10-04 17:42

Dine plejeforældre vil nok gerne have at du starter med at hacke lidt i dine lektier, og bagefter hacker i seng, så du er udhvilet til en ny og dejlig dag!

Kommentar
Fra : NegoZatoR

Dato : 25-10-04 17:46

De er ligeglade med, hvia jeg finder ud af hvordan man gør da de osse har problemet. Min plejemor er præst så derfor får vi internettet gratis. Men problemet er at de slår fra klokken 22:30..

Jeg kan stadig godt finde ud af at lave lektier og gå i seng... det var jo ikke det jeg skulle have hjælp med.. !

NegoZatoR-

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 200 point
Dato : 25-10-04 18:07

Tidligt op og tidligt i seng
Det er sundt for en lille dreng.
Men man kan også sige
Det er sundt for en lille pige.

Men hvis de også har problemet, så spørg dem om passwordet?
Ellers kan de lige ringe til mig, så skal jeg forklare dem, hvordan de kan gøre.
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : NegoZatoR

Dato : 14-08-06 22:22

Tak for svaret pallebhansen.