/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Spiderman fryser!
Fra : Plambaek
Vist : 401 gange
100 point
Dato : 24-10-04 13:23

Når jeg afspiller spiderman på computeren køre den fint de første 5 sek. derefter fryser billede og det er kun lyden der fortsætter. Er der nogen der ved hvad man kan gøre ved problemet?

på forhånd tak

Djasper

Kommentar
Fra : gril

Dato : 24-10-04 14:30

er det på dvd eller er den downloade ?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-10-04 14:41

Fortæl hvad du har af processor og hvor meget ram du har i din computer.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Plambaek

Dato : 24-10-04 20:32

Det er en .avi fil og jeg har masser af ram(ca. 500 Mb) og processoren er 1,5 GH. Jeg har ikke andre problemer med mine film jeg har downloadet. Måske er det bare filen der er beskadiget. Underligt er det. Jeg har ikke stødt på det før.

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 100 point
Dato : 24-10-04 21:39

Slet den.
Ikke alt hvad du (man) downloader,kan bruges.Nogen gange er det jo også noget andet man får ned,end det der står det er.
Jeg tog Spiderman 2 ned igår,den var god nok,men sidst jeg prøvede,kom der en tegnefilm.
Så prøv igen,igår var der 26 forskellige Spiderman 2 at vælge imellem.
Så du har sikkert selv fundet fejlen,filen er beskadiget
Hilsen Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Plambaek

Dato : 25-10-04 21:10

Tak for svaret Keldd.

Ja det var også det jeg var kommet frem til. Jeg har fundet et nyt link til spiderman 1.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 26-10-04 10:50

Selvtak,prøv kazaa,det var der jeg fandt 26 link`s til Spiderman 2
Hilsen
Keldd