/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Ekstra vindue i outlook express
Fra : jassu
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 24-10-04 10:48

Hej
Jeg har fået et ekstra vindue på ca 1 cm nederst i vinduet i aoutlook express.
Det skete efter jeg fik en ekstra e-mail adresse genne uku.co.uk.
Der er en tekst i det lille vindue:
The page cannot be found.
the page you are looking for might have been removed, had its name changes, or it is temporarily unaviable.
Please try following:
if you type the page adress in the spelling correctly.
Opne the name www.uku.co.uk home page and then look for links to the information you want.
Click the back buttom to try another link.http 404 file not found.
internet information service.
Tecnical information services ( for support personel.
More information
Microsoft support.

Dette lille vindue er ret irriterende, og jeg har ikke brug for det.

Håber der er hjælp at hente, så jeg kan få fjernet dette vindue.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 24-10-04 11:25
Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 20 point
Dato : 24-10-04 12:19

Det er et typisk resultat for de mennesker der ukritisk klikker på hvad som helst der viser sig på skærmen, hvad enten det er links eller mails.
Du vil støde på det igen og igen, hvis du ikke bliver mere bevidst om de ting du gør på tasteturet.

Da du har fået den via e-mail, så må du gøre op med dig selv, om du kender afsenderen. Hvis ikke og du ikke har bestilt denne mail, så slet den med det sammen.

Rens din maskine helt. Se nærmere på www.arlet.dk som kan give dig gode råd og links til programmer der kan rense ud i din PC.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-10-04 16:08

Mit gæt er at du ikke har sat din nye email ordenligt op! Har været inde på www.uku.co.uk Og hvis man går ind Site map er der et punkt der hedder Setting up email with Outlook Express! Du har måske brugt autokonfigurer og har dermed fået det extra vindue da Uku kræver du er tilsluttet deres webside for at sende mail! At adressen så er forkert eller ikke kan findes er jo så noget andet! Jeg ville slette kontoen og så sætte den op manuelt, og så se om vinduet er forsvundet?

Godkendelse af svar
Fra : jassu

Dato : 31-10-04 11:26

Tak for svaret severino.