|
| Kommentar Fra : dova |
Dato : 24-10-04 01:13 |
|
Det kunne lyde lidt som et tændingsproblem.
Kondensatoren tror jeg er en mulighed.
Hvis der er noget galt med den, plejer motoren at gå i stå på den måde, og så være lidt svær at starte når den er varm.
mvh dova
| |
|
kandu4thomas, du har stadig spørgsmål der ikke er lukket.
Det lyder til den bliver forslugt, er det rund eller firkantet karburator?
Er luftskruen 1 1/2 omg. ude, for det tyder på, den er for langt ude.
Husk at der skal være lidt spillerum i gaskabelet, også når man drejer styret, for det skal ikke være kabelet der bestemmer tomgangshastigheden, men tomgangsskruen.
VH Palle Hansen
| |
|
PalleBHansne - Så er det lukket.. =)
- Jeg har en firkantet kaburator..! Der er ikke blandeskrue på en firkantet puch kabu..! Der er det jo kun en tvangsblander som justeret på gas spjældets nål. Gas spjældet hænger ikke i kablet, den styres kun af tomgangsskruen.
Men selvom den går fint i tomgang i starten så når motorener blevet rigtig varm, så vil den ik stå i tomgang..!
| |
| Kommentar Fra : rpje |
Dato : 24-10-04 13:34 |
|
Den firkantede 18 mm karburator udmærker sig med at vær dårlig på det punk, luftskrue er desværre ikke stilbar. Jeg syntes du skal kontrollere dit luftfilter, hvis det er snavset vil du få en lidt for fed blanding i tomgangen. Når maskinen er varm.
Ang. nålens position, anden hak er den perfekte position.
MV.
Peter Jensen
| |
|
PalleBhansen!
Der er ikke luftskrue blander, på ny firkant kaburator til P+K model! Det er kun tomgangsskrue og tvangsblander!
Rpje, luftfilteret er sprit nyt, ligesom kaburatoren!
| |
|
Ja, jeg må indrømme jeg kender ikke "Den firkantede 18 mm karburator"
Kender kun den alm. 4-kantede til puch, og den jeg har er der luftskrue og tomgangsskrue på, og det er min model som THansen sælger luftskrue og tomgangsskrue til.
Tvangsblander?, jeg regnede med det var en cementblander, der blev kaldt det?, har aldrig hørt om en sådan, men man skal lære så længe man lever.
VH Palle Hansen
| |
| Kommentar Fra : BOFFEL |
Dato : 02-11-04 11:09 |
|
jeg vil sige at det er dit tænnings system der er gået skit i !!
chek din kondensator! og om dit tændrør er i orden! hvilken varme grad kører du med?
og his det er i orden kunde det også være at din cylle er u tæt så chek om der er
ordenlig komprition (eller hvordan man staver det) og om alle dine pakninger er i god orden og at der ikke er noget galt med dem!
| |
| Kommentar Fra : tofle |
Dato : 28-12-04 16:21 |
|
er enig med boffel.....
min monza gjorde det samme indtil jeg fik en ny tænding på.......
ellers kan det værer fordi at der er en flænge i cylinderen.......:)
| |
| Kommentar Fra : rpje |
Dato : 28-12-04 16:57 |
|
Nå har du ikke fået løst dit Problem ????.
MV.
Peter Jensen
| |
| Du har følgende muligheder | |
|
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
| |
|
|