/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Fnollerpige rettelse udbedes.
Fra : emesen
Vist : 1056 gange
100 point
Dato : 23-10-04 22:18

Fnollerpige .............kan det lade sig gøre at få rettet denne
Til en ikkeryger mage til - altså den samme uden smøg.
Teksten kunne være "Det skal nok gå"
Hilsen Eyvind.............................................................................

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-10-04 22:22

Det er en cig?? Har altid undret mig over din favorit smiley!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-04 22:24

Det er det finurlige udtryk som er min favorit. Jeg snuppede den så snart Fnollerpige havde lavet den.

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 110 point
Dato : 23-10-04 22:33

>>emesen - tjo det er da nok ikke noget problem
(er du holdt op med at ryge - røg du overhovedet ?)

Karina

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-04 22:38

Onsdag Kl. 18:00 .............niks mere rygning.
Hvordan kunne du dog gætte det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-10-04 22:40

Lukker for i dag og glæder mig til den nye

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-10-04 23:29

Det havde jeg gætter!! Endnu en der ryger for antirygernes manipulation! Så kan du snart købe en dyr dieselhørmer!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-10-04 23:43

Velkommen til de overlevende Eyvind!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-10-04 23:46

Eme:
Tænkte nok jeg ikke skulle foreslå det ha ha ha
Hilsen
Keldd.
tedd:
Mangler du lidt karaktèr,eller er du helt underlagt storkapitalens overtalelses mønster?
Du skulle selv forsøge.Hvis du ikke er karakterstærk nok,kan du få hjælp.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-10-04 23:46

Jeg starter selv på rygestop kursus på onsdag - så jo vi må hellere se at få en ikke ryger smiley herinde....

Karina

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-10-04 23:54

Karina: Det skal nok gå.Held og Lykke med det.
Bjarne er også fri af det sjov kan jeg se.
Selv stoppede jeg i 78,ah der har været en cigar ind imellem,ikke noget at tale om.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 23-10-04 23:56

>>Keldd....Tak
Jah det er tredie forsøg nu, men de kloge siger jo netop osse man skal prøve mere end een gang - så håber den er der denne gang...
*GG - men tror nu ikke jeg hopper på cigaren....

Karina

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-10-04 00:03

Karina:
Æbler er noget af det bedste til at tage trangen,
så ha` altid en pose inden for rækkevide.Øl,og tændstikæsker der rasler,er farligt.
Og så bliver man også meget smuk,når man ikke har de laster.Du skulle bare se mig
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 24-10-04 00:07

>>Keldd

*GG ja det kan da kun blive bedre.... ingen nikotinorange fingre, hår på tungen, røglugt i tøj og huset, og det der gråsyge udseende ens hud får (fatter jo så slet ikke jeg har røget!!!)
- og så alle de penge man sparer....

Karina

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-10-04 00:20

Karina:
Godt godt,du har set lyset.Jeg ved sgu godt hvor hårdt og svært det kan være,men lige så snart du mærker
hvor let det er at trække vejret ordentlig,uden at blive overfaldet af en omgang hosten og hakken,så hjælper det
også på det.Din lugtesans og appetit bliver også forstærket,og pungen bliver tykkere og tykkere,med andre ord du får et bedre liv,ingen tvivl om det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 24-10-04 00:32

Emmedreng waauuuuuuu teløk, og velkommen i klubben..du får det skønt..det er vidunderligt at være fri for den røg..tro mig, det er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv.
Jeg støtter dig 100% bare lav en tråd hvis du har brug for det.
Er der nogen speciel grund til at du ikke ryger mere?
Knus Sus

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-04 01:31

er også lige startet idag på at lægge de forb---------istrede smøger fra mig - pyyyyyyyyyyyh hård dag og nat - håber det bedste for jer andre og migselv - god ide med en tråd der måske kan få de frelste til at skrive lidt om ulemper og fordele - lige nu synes jeg filene det er en grim omgang at starte på.PIIIIIIIIIIIIIIV

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-04 11:41

Ja Mango - lige en nedtur med åndedrætsbesvær(blodprop i den ene lunge) ..................tæt på.
Men det går rimeligt nu.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-10-04 11:49

eme:
Hvor meget røg du om dagen?
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-04 11:51

Keldd -10-20 shys jeg sagde kun 10

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-10-04 11:55

Puha emesen - det må have været en rædsom oplevelse.
Og flot, hvis det lykkedes dig at holde med smøgerne!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-10-04 11:58

miritdk:
Håber du kom rimeligt og røgfrit gennem natten.Apropo nat,jeg havde engang en nabo (2),de havde gasblusset tændt hele natten,så var de oppe nogen gange i løbet af natten,og så skulle der ikke rodes rundt efter tændstikker og ligthere,det var jo nemt at sidde ved siden af det tændte gasblus,og ryge en smøg,og så i seng igen.Uha uha.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-10-04 12:05

eme:
Kom nu.vi skal have den RIGTIGE forklaring.
Hvor meget røg du i ferien?Du fik jo ikke lov til at gå ned til stevardesserne og få en smøg,som du troede.
Hvor meget bliver(blev!!!) det til, når der er(var) et par øl på bordet??
Sig det bare eme,det bliver som sædvanligt kun mellem os to og læserne.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 24-10-04 12:09

Hvordan gør i???

Jeg vil så gerne holde op med at ryge, men min rygrad er som en slatten makaroni!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-04 12:12

Calista...............spørg de andre - jeg er lige startet.
Men tro ikke det bliver nemt.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-10-04 12:21

Keldd - det blev i ferien til 25-30 sammen med stevardesserne .........og så det løse da de var gået.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-10-04 12:36

Eme:
Nådada,du har været en slem dreng,men hold dig til os frelste,og du vil også blive frelst.
Calista:
Du spørger hvordan gør I? Tja,hvad der er nemt for den ene,kan jo være svært for den anden.
Men først og fremmest skal du tage beslutningen,når du først har taget den,skal vi frelste nok hjælpe dig igennem med gode råd,og skrækkelige beretninger.Bare se Hr.Emesen,han er blevet til en engel på ganske få dage,før var han jo
et hoved der altid havde en cigaret i munden.
Hilsen
Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 24-10-04 13:22

Tak for svaret Fnollerpige. I forventning om ny