/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
link virker ikke i MSN
Fra : xyzzygy
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 23-10-04 22:15

hvis jeg modtager eller sender et link i MSN messenger, som www.kandu.dk , sker der ikke noget hvis jeg trykker på det. problemt er hvis det er en langt link, der så skal kopieres op i browseren, det er svært at få det hele med. hvad gør man?

Accepteret svar
Fra : h_blunck

Modtaget 60 point
Dato : 23-10-04 22:44

Har du den nyeste version af MSN Messenger? Ellers prøv at se på tilføjelser...

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 23-10-04 22:46

du kan bruge en af disse fine sider
http://www.makeashorterlink.com/
http://www.kortlink.dk/
som laver lange link om til korte link

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 23-10-04 22:59

Henrik--> jeg har selvfølgelig det nyeste, det bliver man jo tvunget til.
dabatool øh, det er ikke lige hvad jeg leder efter, :S (jeg må lave en Smunds smily til kandu) den fra MSN er såå god.)

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 24-10-04 23:06

nå F*** det, det virker pludslig uanmodet.