/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Asp, php ned hent
Fra : Yumatci
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 23-10-04 18:35

Hej kan det lade sig gøre hvis man finder en hjemmeside med et eller andet sejt på at så hente asp, php eller hvad det seje nu er lavet i kan det så lade sig gøre at hente f.eks asp dokumentet og se i kilden hvordan det er lavet???

Kommentar
Fra : xick

Dato : 23-10-04 19:08

ja det kan det godt... du kan gøre det med et program der hedder HTTrack Website Copier

Det er gratis og kan hentes her: http://www.softpedia.com/progDownload/HTTrack_Website_Copier__beta-Download-5588.html

Kommentar
Fra : rfh

Dato : 24-10-04 10:26

Du kan ikke se den original code når der bliver brugt ASP eller PHP.
det er scripts som kun køre på webserveren, hvor de laver html (med mere) sider som din browser forstår.

HTTrack tager kun en copier af html (med mere) delen.

mvh
rfh