/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Et lille anti virus spørgsmål
Fra : Zambrotta
Vist : 278 gange
10 point
Dato : 23-10-04 18:04

Ey igen, ja jeg spørg meget ved det godt - men jeg løber ingen risikoer hvis jeg ka blive fri for det - kan jeg både have Kaspersky antivirus OG northern antivirs installeret samtidig ? eller er det en dum ide - har hørt, man kun skal have en antivirus installeret

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 23-10-04 18:17

Nej

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 23-10-04 18:29

Hej zambrotta er vi færdige her? http://www.kandu.dk/dk/spg/52030

Det er ikke nogen god ide at have 2 kørende, de kan konflikte

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 24-10-04 01:34

Det er ingen god ide - de kommer "op og slås" - nøjes med den ene *S*

Kommentar
Fra : scooter123

Dato : 28-10-04 21:58

prøv at downloade mcafee istedet jeg gik over til det efter at have brugt norton syntes personlig at det kører bedre.. ps brug kun det ene og ha en ad awere kørene engang imellem....

Kommentar
Fra : hifidunn

Dato : 22-02-05 13:57

har selv prøvet med 2 antivirus på samme tid. Dårlig ide. Computeren var så ufattelig langsom, da der var konflikt. Hvis du bruger ad aware, prøv også microsoft antispyware, den finder ting som ad aware ikke finder.