/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Total Fjernelse af Norton Antivirus
Fra : Jonn87
Vist : 752 gange
200 point
Dato : 23-10-04 16:04

Jeg er kommet til at slette næsten alle filerne i Norton Antivirus mappen incl. uninstall.
og nu kan jeg ikke få fjernet programmet helt! hvordan får jeg fjernet det.
Jeg kan heller ikke geninstallere det! den skriver følgende:
setup has detected an incomplete installation of Norton AntiVirus. Remote the existing version.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-10-04 16:09

Du skal ind i reg database og lede efter symantec, norton og nav! men lidt tricky hvis du har andre symantec produkter installeret!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 23-10-04 16:11

Hejsa

Du kan bruge Nortons utility til at afinstallere med

Fjerner Norton 2003-2002-2001-2000-og tidligere versioner

rnav2003.exe:

ftp://ftp.symantec.com/misc/consumer/Rnav2003.exe

Bagefter kan du så installerer din version igen

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 200 point
Dato : 24-10-04 13:17

Prøv med systemgendannelse at føre computeren tilbage til et tidspunkt, inden
du slettede filerne i Norton-mappen.

Så burde du få hele mølletjavsen retur - og derfra burde det så ikke være noget
problem at slette Norton Antivirus på den korrekte måde.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 24-10-04 15:03

tedd>>
Hvordan er det nu jeg kommer ind i reg databasen?

briani>>
Det er desværre Norton AntiVirus 2004

Rellom>>
Det har jeg prøvet og det hjalp åbenbart ikke. Filerne er ikke blevet gendannet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-10-04 15:20

skriv regedit under Start > kør

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 24-10-04 15:51

Det lykkes mig at få slettet hele Norton Antivirus ved hjælp af følgende fil:
...\support\help\HELP.MSI

først trykkede jeg Repair og derefter trykkede jeg remove og så var den hjemme

Godkendelse af svar
Fra : Jonn87

Dato : 24-10-04 15:53

jeg acceptere dit svar pga. at det nok var det svar som jeg troede mest på at virkede!

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-10-04 17:05

Så bliver det sikkert mig, der render med præmien for denne måned,
og jeg har allerede en DVD-afspiller indbygget i computeren.

Surt show.

Kommentar
Fra : Jonn87

Dato : 24-10-04 17:28

hehe
Nu fik jeg SQ lige accepteret lidt for hurtigt, for jeg kan stadig ikke installere Norton AntiVirus igen, den skriver stadig at der er filer fra en gammel installation installeret og at jeg skal uninstalle før jeg kan installere

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 24-10-04 17:52

Så prøve at installere programmet RegSupreme:
http://www.macecraft.com/

Det koster lidt, men du kan have det gratis i 30 dage.

Og hvis det heller ikke hjælper, er der nok ikke andet at gøre
end at kontakte Symantecs support i Danmark.