/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Perkersprog. Nogle som kan oversætte??
Fra : nullerbullerpige
Vist : 5583 gange
30 point
Dato : 23-10-04 15:49

Hej!

Jeg vil gerne starte med og undskylde at jeg har skrevet perker i overskriften.
Men jeg har det problem at jeg har en gæstebog på www.komogvind.dk, hvor jeg har spillet et spil mod en som kaldte sig for Perker1989. Han tabte hele tiden, og jeg kunne ikke lade være med at drille ham lidt for sjov.
Han blev åbentbart meget sur og skrev alt muligt grimt i min gæstebog + noget på hans sprog. Som var følgende:

ha siktir.... seni domuzz

Nogle som ved hvad det betyder???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-10-04 16:00

ha siktir betyder bare dit røvhul eller hore unge, det andet ved jeg ikke hvad betyder

Accepteret svar
Fra : tukols

Modtaget 40 point
Dato : 23-10-04 16:14

Mener udtrykket seni domuzz dækker over: Dit svin. Domuz=svin

Hilsen tukols

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-04 16:37

Jeg kender mange, som er stolte af at være perkere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 23-10-04 17:59

.. og jeg kender mange der er stolte af at komme fra A´mar !
Jeg var der for 2 uger siden .. og sikken gæstfrihed !! (Seriøst ment Hugo !)
/PG

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-04 18:37

Guild -> Hvorfor kiggede du ik' bare forbi ? Min adresse nås nemt pr. emil
Du er velkommen

De perkere jeg kender 'burde' være fjender : Iran (..IKKE præstestyre), Iraq (...nul Sadam), Kurder (...nul religiøs fundamentalisme), Türker (... nul Religion i politik).

Alle bedste venner : Vi spiller kort/billard/skak/fisker/snakker

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-04 18:40

... jeg glemte vores paki og vores Tamiler ...

...men sku hilse jer alle fra dem

</MOLOKYLER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-04 18:43

Glemte jeg at sige de alle er flygtet ???

..til Ama'r el. Fristaden Christiania

</BEVAR CHRISTIANIA> ...og fred på jord !!!

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 27-10-04 07:10

Hvad betyder "vur" så??

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 12-11-04 08:10

Tak for svaret tukols.

Kommentar
Fra : Ilyas

Dato : 15-02-08 02:51

Vur betyder Slåskamp.

Ha siktir betyder skrid.

det er på tyrkisk det hele.