/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
hjælp til noder... (for klaver)
Fra : nestea
Vist : 396 gange
70 point
Dato : 23-10-04 15:48

heey jeg sidder lige og mangler 2 noder. jeg mangler "theme from love story" og "distance love" hvis der er nogle der har dem eller bare en af dem og gerne vil tage en kopi og eventuelt sende den på mail...

jeg ved at bla. richard clayderman og james last har spillet dem...

på forhånd tak...

ps. kun seriøse henvendelser...

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-10-04 20:10

Jeg mener at jeg har Theme From Lovestory (spiller den ihvertfald, så et eller andet sted må jeg have den fra...), og jeg har en scanner, men jeg mangler din mail

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 23-10-04 20:17

Ja, jeg har den, men den er i en ret let udgave. (men det er jo heller ikke nødvendigvis en forhindring for at lære den)

Kommentar
Fra : hubi

Dato : 24-10-04 15:36

heey der er sket det at i går da jeg skrev spørgsmålet så har der været en inde på nestea brugeren og ændre min kode, så jeg har oprettet en ny bruger og da jeg selvfølgelig stadig mångler noden så er min mail jesper_moeller@jubiipost.dk.. håber du vil maile den...

venlig hilsen jesper...

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 25-10-04 21:58

Så må jeg jo skrabe pointene ind på en anden måde
Den er hermed mailet.
Held og lykke