/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Videoredigeringsprogram?
Fra : Ishoey
Vist : 10121 gange
500 point
Dato : 23-10-04 11:12

Hej

Jeg har købt et Digital Video-kamera.
Er der nogen anbefale det bedst program til videoredigering?

Takker på forhud

Med venlig hilsen.
Ishoey

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-10-04 11:23

Den er oplysning er da ikke 500 p.værd da spg.er stillet ofte
http://www.pinnaclesys.com/

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-10-04 11:25
Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-10-04 11:33

henvisningen fungerede ikke, men søg på siden efter : Movie Maker 2

ISBN: 87-7843-661-3
August 2004
80 sider
Kr. 99,00

Citat
Hæftet gennemgår Microsoft Movie Maker 2, der er et program til videoredigering. Du lærer, hvordan du overfører videoklip fra dit kamera til pc’en, hvilke filformater du kan arbejde med, samt hvordan du samler dit materiale og arrangerer det i programmet.

Forfatteren gennemgår derefter den grundlæggende videoredigering, fx ændring af længden på videoklip, tilføjelse af overgange og effekter, redigering af tale og musik og endelig opbygning af en færdig film.

Movie Maker findes som standard i Windows XP. Hvis du ikke har version 2, kan du hente den gratis. Læs i hæftet, hvordan du gør.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-10-04 11:37

Eller fra samme sted stadig om Pinnacle, der af de fleste vælges som det bedste videoredigeringsprogram
http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside= klik på billedet med Pinnacle 9 i farver midt på siden.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-10-04 11:38

Skulle måske lige nævne at IDG forlaget kun sælger hæfter med vejledninger ikke programmerne.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-10-04 11:42

BjarneD> relevant oplysning.

Det var også selve hæftet jeg tænkte på, som en mulig hjælp.
Programmerne skal jeg nok lade om at gøre rede for

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-10-04 11:43

Her er lidt oversigt med priser http://www.proconsult.dk/katalog/m_soft/s_soft-f/

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 23-10-04 11:43

Ellers er der også:

Ulead Media Studio Pro
Ulead DVD MovieFactory 2.0
Cyberlink.Power.Producer.v2
Ulead.DVD.MovieFactory.3.Disc.Creator
Ulead.DVD.Workshop.V2.0
Ulead.Videostudio.v7.0

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-10-04 11:45
Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-10-04 11:49

Til BjarneD

Den er oplysning er da ikke 500 p.værd da spg.er stillet ofte
Jo... for mig

Med venlig hilsen.
Ishoey

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 23-10-04 11:56

Ishoey> Tak ....eller http://kortlink.dk/

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-10-04 11:57

Selvfølgelig og derfor skal du jo også have masser af information så du får noget for din Kandu valuta

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 23-10-04 12:09

Prøv denne her www.avid.com/freedv/ dette er et gratis videoredigeringsprogram

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 23-10-04 12:29

Et af de bedste videoredigeringsprogrammer overhovedet er nok Final Cut Pro- et Appleprogram, med ved ikke om det findes til Windows.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-10-04 12:38

Mit spørgsmål:

Det skal være det bedste videoredigeringsprogrammer man overhovedet kan købe!

Med venlig hilsen.
Ishoey

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 23-10-04 12:44

Ja, så skal du op og bruge flere tusinde kroner.

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-10-04 12:51

Ja... Max. 15.000

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 500 point
Dato : 23-10-04 15:40

Hejsa
her er noger der rykker (også i tegnebogen)

http://www.adobe.dk/products/premiere/main.html

og så lige...nok noget af det bedste der findes for den kredsne
prisen ligger fra ca. kr. 12.000,- og op

nemlig canopus (storm Edit)

http://www.canopus-uk.com/Index_UK.asp

der ligger en dansk importør i hvidovre..

og er du endnu mere kredsen skal du have en videoredigering computer

nemlig det som hedder casablanca kron
http://www.dansk-av-teknik.dk/ >>produkter
det er noget at det absolut bedste som findes på markedet....
pris fra kr.12.000 til 35.000

Godkendelse af svar
Fra : Ishoey

Dato : 30-10-04 09:16

Tak for svaret dk.