/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Key til MS office 2003 dansk version
Fra : sirpoul
Vist : 973 gange
200 point
Dato : 23-10-04 02:35

Hej jeg er desvære kommet til at sminde min kode/key ud til mit office 2003 dansk. Er der nogle der har en forslag til en kode eller hvor jeg evt kan finde den.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 23-10-04 02:43

Hvis du har en original version, er jeg sikker på du kan få en ny key/kode via Microsoft hvis du henvender dig der.
Du finder dem her:
Tuborg Boulevard 12 2900 Hellerup
Telefon: 44 89 01 00 - fax: 44 68 55 10
E-mail: danmark@microsoft.com

//bentjuul

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 23-10-04 02:55

hvordan kan du smide den ud , lægger du ikke dine cdér i cd boxen ?
og har du den orginale cdbox
men ellers gør som bentjuul skriver , det er det bedste
og forresten så for en andengang , lad være med at spørge om koder/key her på kandu , for du får sikkert ikke meget hjælp her.

kun ved at søge på nettet

Kommentar
Fra : goofy_dk

Dato : 23-10-04 08:01

Piratkopier og medvirken til piratkopiering er ikke noget vi beskæftiger os med i dette forum

Ellers kig forbi http://www.microsoft.com/danmark/license/piracy/piracy_reportingpiracy.asp hvis du har et problem

Accepteret svar
Fra : svampearne

Modtaget 200 point
Dato : 23-10-04 10:04

Det må være jeres indre statsibetjent der spiller jer et puds, spørgeren nævner IKKE med ET ENESTE ord noget om piratkopi. Så hvis I IKKE kan hjælpe spørgeren fatter jeg IKKE at I IKKE bare hopper videre til næste spørgsmål.
Men nej istedet kommer den indre arne.jakobsen op i jer.
Sirpoul skriv til min mailadresse svampearne@mail.dk så må vi kigge på sagen

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 23-10-04 10:54

svampearne: nu er det jo ikke forbudt at tænke lidt selv.
og som jeg ser det så har sirpoul ikke lige opfundet den dybe talerken

_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
i am going out off this .

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 23-10-04 12:40

cd-key er bag på det cover!!!!

Sådan!

MEN... Så gør som bentjuul skriver!!

MvH
Ishoey

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 23-10-04 13:03

>> huntermis, der jo heller ikke opstillet et IQ krav for at være her på kandu hverken for de der spør, eller de der svarer

Kærlig Hilsen SA

end of story................pif paf puf

Godkendelse af svar
Fra : sirpoul

Dato : 25-10-04 16:52

Tak for svaret svampearne.