/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
SE P800 Forbindelse Problemer.
Fra : BurningThunder
Vist : 259 gange
100 point
Dato : 23-10-04 00:02

Hej alle...

Jeg har en SE P800 og jeg vil gerne have den skal kunne sættes til computeren. Men jeg har et problem, har den nyeste PC Suite inde, og sætter min P800 i Cradlen og den viser der er forbindelse i PC-Linket, men andet sker der ikke. Jeg går ind i PC-Suite, og der kommer en fejl, med at Mobile monitor ikke kan finde en telefon. Og jeg skal sætte den i og "Registrere" den, men hvordan, der skulle gerne komme en guide, men der kommer intet, har både søgt efter Spyware, og lavet diverse Reinstall på Pc-Suitem, og P2P programmer har jeg ingen af.

Rimelig trist at have en fed telefon, men ikke kna komme ind på den, eller ligge programmer ind.

Håber der er nogle der kan hjælpe

Skalski

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 23-10-04 15:23

Har du haft telefon i cradlen imens at du har installeret din software? Det må den ikke være, så hvis det er tilfældet, skal du fjerne al S/E softwaren og genstarte din pc. Installere softwaren igen, genstarte din pc, og nu må du først sætte din telefon til. Så kan der gå op til 2 -3 min før end at din pc finder telefonen. Du kan evt skynde lidt på prossesen, ved at forsøge at synkronisere din adressebog. Din telefon skal først registreres, når det er sket, vil den synk'e din adresse bog.

Håber at det var lidt hjælp

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 24-10-04 19:44

Kanon tak, den sad lige i øjet, der gik ik andet end 3-5 sec, så var der forbindelse til telefonen. Skal sq nok huske det til en anden gang når jeg "glæmmer" det.
En anden ting, ved du hvordan man får datoen og ens operatørlogo til at forsvinde eller skjule det på en måde, lidt trist det dækker for en's baggrund.

Kommentar
Fra : Ghettofamily

Dato : 24-10-04 20:04

Så skal du lave et tema, hvor du sætter farven på operatør og klok til næsten den samme som baggrunden. Det er ikke så nemt, men prøv at kigge ind på www.esato.com det har vistnok et par temaer du kan bruge.
Her er også et par links, som du måske kan bruge.

http://www.mobildebat.dk/showthread.php?t=24983
http://www.flippy.no/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=13

Held og lykke med din nye S/E telefon

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 25-10-04 17:53

Jeg fandt en anden side www.psiloc.com og ville lægge et screen saver program ind, men under instalataionen afbryder den forbindelsen med min telefon. Og jeg havde samme problem som da jeg startede. Så er det at gå i gang igen, og håber løsningen virker igen. Men ellers tak for siderne, de var kanone.

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 25-10-04 21:23

Har prøvet igen som du beskrev i 1 kommentar, men det virker ikke den her gang, jeg har lagt det ind, og slættet det 1000 gange, men stadig intet, Mobile monitor starter bare ik op denne gang, og jeg kan ikke registrere telefonen mere. Har du andre idér????

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 12-11-04 01:07

Blive lige nød til at spørge om du har flere ledig usb porte som du slet ikke bruger? Prøv så at sætte dem ind i det istedet, det kan være det hjælpe.
Jeg havde næsten den samme problem med min Net MD fra sony der nægtede at instalere programmet pga. der stadig findes nogle gamle tilhørende fil der ikke kan slettes.
Det er ihvertfald et forsøg værd

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 12-11-04 14:39

Fandt selv fejlen. programmer fra psiloc ligger noget connection ind på telefonene, og efter det er inde, afbryder den forbindelsen med telefonen under instalationen, og man bliver nød til at lave en master reset for at det kommer til at virke igen. Rimelig trist.