/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skål Arne
Fra : svampearne
Vist : 434 gange
4 point
Dato : 22-10-04 21:46

Hva så Arne er der gang i papvinen i aften ?

Ska vi ikke ha lidt fut i fejemøjet iaften, det regner og blæser og er rigtig uff, så lad os få lidt at varme os med

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 22:17

Skål Svamp..hvad med dig, har du noget at skåle med?
Her er der ihvertilfælde gang i den..seks unger er her..det er lige dobbelt up *GG* Så er ved at være lidt træt !
Men jeg tror ikke Arne er på i aften..sååehh deet !

Accepteret svar
Fra : holniels

Modtaget 14 point
Dato : 22-10-04 22:19

Uff dada,arne`rne helt alene i verden,stakkar,men men

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-10-04 22:21

Faen,sorry,glemte jo,Stor skåll herifra

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-10-04 22:23

Skål
Men helt ærligt.... papvin:

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 22:27

dova...det er svampearne der tror at arne jakobsen drikker papvin....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-10-04 22:30

Ja
Og det får man ikke meget fut i fejemøget med, men det ku' selvfølgelig forklare en hel del.

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 22-10-04 22:44

Drikker squ ikke papvin, det er altså arne.jakobsen der er til den slags sprøjt.
Jeg nyder gerne en fyldig Barolo, når det skal være.
Syns da godt vi kan lave en lille party uartig fest, det er jo fredag, og naboerne holder fest

Kærlig Hilsen SA

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 23:10

svampearne..sidder du og bliver misundelig på naboen? ..Barolo ?? hvor er den fra?..kender jeg ikke!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 22-10-04 23:16

Mango>> Supermarkedet

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 23:22

hansen *LOL* mjaaahh nu tænkte jeg såen mere land..hvilket land? og drue f.eks.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 23:24

øøh svampearne, nu må jeg nok liiige gå lidt i rette med dig...hvor i al verden ved du fra at arne drikker papvin?..det ved jeg så at han ikke gør...ikke for at gå i forsvar , men helt ærligt..så er den lidt under bæltestedet...
Jeg synes du lovede ikke at gøre noget så længe han holdt sig i ro!!..jeg har ikke set noget til ham lige på det sidste.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-10-04 23:53

Nå det er her i gemmer jer,jeg skulle lige til at gå ud og børste tænder,
Er der der ikke nogen gode rygter?Eller nogen der er kommet til penge? Eller bare noget andet noget?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 00:01

hmmm, nææh har ikke rigtigt noget skummelt at fortælle..så skal jeg da digte *GG*
Men det kan vi jo også....

lad os lave en historie:::

Det var en halvdunkel mørk aften på det lokale værtshus på Nørrebro..Hansen havde lige skyllet sin 5. Elefant ned og skulle til at bestille den 6. da der pludselig blev helt lyst i lokalet...........

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-10-04 00:07

Det var fordi JEG kom derind.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-10-04 00:10

Nu har Hansen det jo med lyssky forretninger, så det siger sig selv at det ikke var særlig heldigt. Og så lige inden 6. elefant, han skulle gerne nå 10 og skulle gerne have været hjemme forlængst. Men så stod hun der, lige foran ham.......

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-10-04 00:11

Det skulle jeg ikke have skrevet,er bange for jeg kom til at
ligne en anden idiot,her på kandu.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-10-04 00:14

Fortæl fortæl,hvad så , hvad så,nu bliver det spændende.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-10-04 00:17

Ok
--så stod hun der,hun vidste ikke hvorfor hun stod der,hun stod der bare.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-10-04 00:17

Han kiggede på hende og sagde: Hvor er du dejlig, hvor har du gemt dig i hele mit liv.
Hun kiggede på ham og svarede: Tja halvdelen af det, var jeg ikke født endnu.....men derfor kan vi vel nok.......

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-10-04 00:19

Han bestilte den 6. elefant og spurgte; Skal vi to ikke have et barn sammen?
NRJ, svarede hun sammenbidt
Han smilede og sagde: Godt jeg tog kondomer med....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 00:20

kun iført...morgenkåbe og med en meget kraftig lommelygte i hånden..og lyste hr. Hansen lige op i ansigtet...
"Nu kommer du hjem...der står 2 fyre og et fruentimmer og påstår at du har aftalt at"..........

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-10-04 00:21

Hun sagde: Glem det, og tro ikke du skal følge mig hjem....
Han svarede: Havde jeg heller ikke tænkt mig, lad os gå hjem til mig...

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 00:22

ha ha..oki..

De påstår at du har aftalt en firkant....er det sandt?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-10-04 00:22

men derfor kan vi vel nok, hun så pludselig på ham med opgivende øjne,snappede hurtigt en flue i luften,
fandt en neglefil frem fra sin taske,og begyndte at prikke øjnene ud på den,et for et,forbandet pillearbejde.
Keldd.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-10-04 00:23

Jeg tror den gled lidt af sporet

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 00:23

nope..der kommer 5 mere senere svarede Hansen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 00:25

hmmppff du lovede at vi skulle ud og samle æbler ved højlys dag, på fredag..du kunne godt have fortalt om det bankrøveri! Niks sagde hr. Hansen, du skal ikke tro du får både i pose og sæk..bare fordi jeg vandt i lotto.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 00:26

Fru Hansen lod morgenkåben langsomt...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-04 00:28

Koldskål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-10-04 00:29

samle sig om hendes slanke krop......

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-04 00:30

...ups D-skål

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 23-10-04 00:31

Molokyle>> Man står ikke med en kold skål når man kun er iført morgenkåbe....

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 00:32

arghh Hansen du er sgu da demotiverende- hej MOLO..niks hun havde en fiks lille B-skål

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-10-04 00:36

Tsk,tsk

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-10-04 00:40

Mango. prøv lige at lave en sammenfatning på historien, det er lidt svært, når det ikke kommer fortløbende.
Til Svampearne : AJ drikker kun lødig vin. Pappen kan du selv drikke

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 23-10-04 00:42

Jeg glemt iøvrigt. : SKÅL HOLNILS - Jeg tror , at jeg ved, du sidder med en flok harboe

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 01:02

Reset,,øøhmm sammenfatning..det er umuligt..men jo det med vinen er korrekt *GG* Brug din fantasi..

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 23-10-04 08:53

>>Mango Jeg synes du lovede ikke at gøre noget så længe han holdt sig i ro!!..jeg har ikke set noget til ham lige på det sidste.

Så har du enten ikke fulgt med i denne tråd, eller du læser ikke hvad arne.jakobsen skriver.
http://www.kandu.dk/dk/spg/51607
Blandt meget andet crap skriver arnebjarne

>>Eddie alias svampearne o.s.v. er stadig sindssyg og hører hjemme på en institution.

Jeg tror hans friweekend er blevet inddraget, det er derfor han ikke har tid til at komme med sine finurligheder

Kærlig Hilsen SA

Godkendelse af svar
Fra : svampearne

Dato : 23-10-04 16:24

Tak for svaret holniels.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-10-04 16:32

Ok svampearne,men du forvirrer meg

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 21:36

arghh svampearne det er ski da længe siden han sklrev den