/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er det nu også klogt?
Fra : Resistance
Vist : 738 gange
300 point
Dato : 22-10-04 20:17

Jeg har fået en invitation til nedenstående arrangement, men jeg er ikke sikker på, at det er klogt at deltage... Hvad tror I?

WEEKENDPARTY TIL VENSTRE

Arrangementet i hovedtræk:

Thor Pedersen stiller en af sine mange adresser til rådighed

Peter Brixtofte sørger for vinen

Anders Møller holder øje med damerne

Flemming Oppfelt passer børnene.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 20:19

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 22-10-04 20:58

Jeg holder meg hellere til Pils

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 22-10-04 21:01

Stik halen mellem benene og ------løøøøb

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 22-10-04 21:09

hehehe

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-10-04 21:26

Det kommer da an på hvornår det party skal holdes. Lige pt. kan Oppfeldt jo ikke passe børnene og han kan ikke levere vinen til Brixtofte.
Bliver der også stillet et solarium til rådighed til festen, så Anders Møller kan holde øje med damerne.
Det er jo op til dig selv at beslutte, om du vil deltage eller ej. Det er jo heller ikke til at vide, hvor Thor Pedersen vil holde dette arrangement.

Men ring ikke efter Hans Engel, hvis du vil køres hjem

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-10-04 21:39

ans

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 22:21

Pyyyh, det tager lang tid, når man skal holde ind hver gang, der står:
"hvor stærkt må du køre her"?
og skrive svaret.
Hvad kan man egentlig vinde?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 22-10-04 23:26

hmm undskyld, fik vist stoppet flowet på denne tråd..overse venligst mit indlæg

Jeg synes i er hylemorsomme...
ans..du er forrygende!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 23-10-04 00:32

Jeg har også lige fået den så kender den godt.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 01:11

ja den kører vist rundt på sms ér

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-04 01:16

Vidste ikke at det var en sms'r. Troede at Resistance kom med sådan noget.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 01:23

nope..jaehh deet ved jeg selvfølgelig ikke noget om, men jeg har fået min via sms

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-10-04 01:31

ups............. jeg glemte et ikke.
Der skulle have stået:"Troede ikke at ..................."

> mango
Var det så klogt at gå til den invitation?

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 01:37

nej for satan..jeg ville holde mig laaangt væk---

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-10-04 10:44

Tag blot imod den invitation, og æd så bare alt hvad du kan komme i nærheden af. Der er nemlig gjort nye opdagelser i anatomiens verden

Efter mange forsøg er man kommet frem til, at fedme IKKE skyldes for lidt motion og for meget mad - Det skyldes helt enkelt, at ens røvhul er for lille i forhold til ens mund.

Ren logik

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 23-10-04 10:48

Hallo creamy,hvor har du studert?,det du skriver svarer jo til at 2+2=4

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-10-04 11:26

...eller : !x = !x i C/C++

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 23-10-04 22:34

Det er bare den fedeste..hø ø jeg har hørt længe Creamy...*fasag*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-04 15:58

Nix -> Fedme skyldes en virus :

Citat
Fedme
Epidemiologi
Prævalensen af adipositas, defineret som et body mass index (BMI) større end 30 kg/m 2 , er hos 40-60-årige nord- og vesteuropæiske kvinder 15-30% og hos mænd 15-25%. I USA er prævalensen af adipositas næsten dobbelt så høj som i Vesteuropa, og den svære adipositas findes hos 10% i USA. Dertil kommer så den langt hyppigere abdominale fedme, der også ved BMI under 30 kg/m 2 er ledsaget af en øget morbiditet og mortalitet. I danske undersøgelser er prævalensen af fedme hos unge mænd fra 1950 til 1990 steget fra omkring 0,1% til ca. 6%, og der er holdepunkter for en tilsvarende udvikling blandt piger. Blandt voksne danskere er omkring halvdelen overvægtige eller fede (BMI > 25 kg/m 2 ), mens omkring 14-18% har egentlig adipositas. Den hurtigt stigende globale forekomst af fedme er af WHO blevet kaldt en epidemi, og det vurderes, at fedme forårsager flere dødsfald end tobaksrygning og rangerer højere end underernæring i mortalitetsstatistikkerne. Overvægt og fedme anses for sammen med fysisk inaktivitet at forårsage hovedparten af de nye tilfælde af type 2-diabetes og herudover følgesygdomme som visse cancere, hjerte-kar-sygdom, astma, infertilitet, fødselskomplikationer, ortopædkirurgiske problemer og en lang række psykiske lidelser [26].

Biologiske mekanismer
Simpel adipositas har en stærk genetisk komponent, hvis penetrans er afhængig af tilstedeværelsen af visse miljøfaktorer, såsom en fed, energitæt kost, sukkerrige drikkevarer, store portionsstørrelser samt fysisk inaktivitet. Et stort forbrug af medikamenter med fedmefremmende egenskaber, tobaksophør og øvrige ukendte faktorer synes at bidrage til den øgede prævalens af overvægt og fedme.

Fysisk aktivitet omfatter al slags bevægelse, der øger energiforbruget - og kan således være både fysisk gøremål i hjemmet eller på jobbet og aktiviteter på sportspladsen. Gennem de seneste 30 år er der for store dele af verdens befolkning sket et betydeligt fald i graden af fysisk aktivitet, hvilket har resulteret i et nedsat behov for energi, og flere studier har vist en sammenhæng mellem fysisk inaktivitet og fedme. Et britisk studie har således vist, at to indikatorer for inaktivitet (timer pr. uge brugt foran fjernsynet og antal biler pr. husholdning) er nøje sammenhængende med fedmeudviklingen. Flere studier, der har fulgt forsøgspersonerne over en længere årrække, viser, at personer med lavt aktivitetsniveau har større sandsynlighed for at tage på i vægt end personer med højere aktivitetsniveau [27].

Jo lavere en persons energiforbrug er, des højere synes risikoen for vægtøgning og fedme at være. Appetitreguleringen fungerer tilsyneladende bedst, når energifluxen i organismen er høj, og en pludselig nedsat eller øget energiudgift vil hos slanke individer normalt modvirkes af justerende ændringer i appetitten og fødeindtagelsen. De mekanismer, hvorigennem fysisk aktivitet påvirker appetitten, er ufuldstændigt forstået, men man forestiller sig, at det foregår gennem et komplekst samspil mellem humorale signaler fra tarm, lever, muskler, fedtvæv og CNS, hvor lagre af glykogen og fedt spiller en rolle.

Andre undersøgelser har belyst effekten af fysisk aktivitet i relation til vægttab, og i en rapport om behandling af overvægt og fedme konkluderes det bl.a., at fysisk aktivitet bidrager til et vægttab både med og uden kostændringer, at fysisk aktivitet kan være medvirkende til, at kroppens fedtmasse nedsættes - inklusiv en moderat effekt på fedt lokaliseret abdominalfedme [28], samt at fysisk aktivitet hos overvægtige og fede voksne individer forbedrer kredsløbskonditionen uafhængigt af vægttabet.

Praktiske anbefalinger
Der er gode holdepunkter for, at de aktuelle anbefalinger for voksne, 30 minutters daglig fysisk aktivitet af moderat intensitet hver dag, er vigtig for en række helbredsforhold såsom type 2-diabetes og hjerte-kar-sygdom. Tredive minutter er imidlertid utilstrækkeligt til at forebygge vægtøgning og fedme hos mange individer i det nuværende fedmefremmende miljø [29-31]. Der er overbevisende dokumentation for, at tidligere overvægtige personer har behov for 60-90 min daglig aktivitet af moderat intensitet for at forebygge vægtøgning [32]. Selv om solid dokumentation endnu ikke foreligger, anses det for påkrævet at anbefale 45-60 min moderat, fysisk aktivitet dagligt (eller PAL-værdi på 1,7) for at forebygge udviklingen af overvægt hos voksne. Hos børn er det sandsynligt, at mere er nødvendigt. En vej til at øge den fysiske aktivitet er at nedsætte tiden der anvendes på stillesiddende aktiviteter, såsom foran tv- og pc-skærme. Fra samfundets side er det vigtigt og påkrævet at fremme et miljø, hvor gang og cykling fremmes i dagligdagen, f.eks. mellem hjem og arbejdsplads/skole, samt fremme brug af trapper etc. Dette kræver implementering i byplanlægningen, transportinfrastruktur, skoler og arbejdspladser. Der foreligger positive resultater af sådanne tiltag i blandt andet skoler [33].

..fra : http://www.dadlnet.dk/ufl/2004/1704/VP-html/VP44382.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 24-10-04 19:06

molokyle> og det tror du på?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-04 19:09

F1 = http://f1.motorsport.dk/

Lige nu Zulu2

</WROOOM>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-10-04 19:13

Hmm; jeg er ikke overbevist Molo, men ved du at statistikker viser, at gifte kvinder er federe end ugifte?!

Dette mener man skyldes, at når den ugifte kvinde kommer hjem, ser hun, at der ikke er noget spændende i køleskabet og går derfor i seng.

Det modsatte sker for den gifte kvinde. Hun kommer hjem, ser at der ikke ligger noget videre spændende i sengen og går derfor i køleskabet.

Det er sq da logik

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-04 19:19

Pablo Montoya

</F1>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 24-10-04 19:20

Joda molokyle men som creamygirl var inne på,du ka fylle en masse på et 2 toms rør men der blir problemer hvis det blir redusert i annen ende til 1/2 toms vet du,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-04 19:23

Alonso !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-04 19:24

Michael S. = 13

</Thi-Hi>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 24-10-04 19:26

The1best skal gi' bajer, som sagerne står

Hvor bli'r Kimi af... ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-04 19:53

Hallo du!
Var du så til det weekendparty, eller hva?!

Jeg tror sq Molo er på øller eller noget andet stimulerende det halve af tiden her på kandu, eller sagt på en anden måde - hva´er ellers hans undskyldning?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-04 20:00

Déty var altså IKKE mig ....dét var de andre 3 der....?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-10-04 20:02

Dét var altså IKKE mig ....dét var de andre 3 der....?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 26-10-04 13:16

Ja den er god
Flemmimg Oppfelt er skisme klam. En god ven sendte mig en SMS angående noget Viagra Light. Dette kan så ikke bruges ikke som et "bollemiddel"
men er blot udviklet til de herrer, der gerne vil tage sig godt ud i badebukser*S*

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 26-10-04 19:35

Creamygirl. Efter din beskrivelse af nogle af kroppens ud og indgange, Hæ Hæ.. så holdt jeg mig til de våde varer.

J_Lo. Vil en dobbelt terapeutisk dosis medføre, at man evt. kunne bruge det Viagra-light-angrebne "emne" som knage til et vådt badehåndklæde??(griner sjofelt)

Hvor fanden blir den bred-røvede, der ved alt, dog af. Kan måske ikke finde passende links til tråden, eller poængene er for små?? Jeg sætter dem lidt op, for at stimulere interessen.

Og Molo. Du passer bare dine FF'er, så du ikke pludselig går hen og blir ædru.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-10-04 20:34

Orv mand - masser af poænger

Pas lige på med de våde varer Resistance. Indtagelse af alkohol er den største grund til uforklarlige tæppeforbrændinger på din pande.

Og jeg taler af erfaring

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 26-10-04 20:51

Husk at medbring Prævention og viagra. Det kun jo være at du var heldig.
For jeg har hørt, at de venstre folk skulle være nogle være stiv stikker .

Mv.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-10-04 07:15

G'mor'n

Jeg har hør de uddeler gratis cigarer til festen. Så alle der har lyst ..kan ryge ud til Venstre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 27-10-04 09:25

Sørger Søren Pind for musikken?

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 27-10-04 13:41

Creamy.

Jeg er yderst tilbageholdende med alkohol. Jeg kan ikke en gang nå op på Sundhedsstyrelsens anbefaling af max. 21 gst. pr. dag for mænd. Æuvv. Jeg er faktisk halvsnalleret og siger afsindig kloge ting allerede ved den 10 gst.

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 27-10-04 15:39

Når vi nu alligevel har gang i denne pladderspaltetråd, så fristes jeg til at smide et link til en klumme i BT af Jens Vilstrup.

http://www.bt.dk/kunforkvinder/artikel:aid=314390:fid=100300218/

Gosh ... han formulerer sig skønt. Ik??

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 27-10-04 15:46

Det er aldrig klogt ikke at deltage. Da det man tror man er gået glip af vil nage. Og noget andet, så er der også noget at sladre om her på kandu.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 27-10-04 20:57

Jens Vilstrup er absolut god nok, men min bedste ven er bedre

Han er en éner, en charmetrold, en spradebasse, en menneskekender, en pigebedårer, en ven for livet, ja og så måske osse lidt ligesom ham Jens Vilstrup siger...en vatrondel...men sig ikke, at jeg har sagt det..

Mht til Viagra. Med dine åndsevner, vil jeg fraråde dig at bruge mere end foreskreven dosis. Du kan sikkert ikke finde ud af at pakke "tørrestativet" sammen når håndklædet er tørt. Det kan nemt blive stående i 24 - 36 timer.... Og det ser altså ikke smart ud, hvis du får uventede gæster.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 27-10-04 21:38

Ham Jens..han formulerer sig da helt vidunderligt..skøn selvironi..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-04 07:10

Apropos Jens V. og selvironi - det kunne mange kanduer sq lære noget af. Er du da svimmel, jeg synes flertallet herinde er så hamrende nærtagende og selvretfærdige, at det skriger til himlen.

Mine poder i børnehaven er fiseme mere selvironiske og langt mere overbærende end nogle af de 'voksne' her på kandu. Skriver man ordet 'prut' i et indlæg, så bliver man straks tæppebombet med udsagn som 'det kan du selv være' - eller værre endnu - man bliver kaldt til orden for ikke at bruge en god tone.
Kan lige se det for mig, at jeg kom til at kalde en 'forkert' bruger for en vatrondel. Haule Maule - jeg ville få en mega røvfuld

hehe...jeg er røvhamrende træt af det, men er dog så dum, at jeg stadig besøger siden, for at tjekke hvorledes det går i 'netbørnehaven'
Man undgår jo ikke, at få sig et godt grin ind imellem.

Resistance. Du glemmer vist at de anbefalede 21 gst for mænd. ikke er pr. dag, men pr. uge. Du må sq have mange tæppeforbrændinger med det forbrug

Ha´en rasende god torsdag!

//Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 09:29

Tak for linket Resistense

Det er hermed distribueret til de omkring 20-30 kvindelige pædagoer jeg kender, som er på vej til Cuba

creamygirl -> nærtagende og selvretfærdige ...jeg forbyder dig at nævne mig i den forbindelse

Der er INGEN der skal kalde MIG for nærtagende !!! Jeg er nemlig meget tolerant, klog, vidende, ret- og sandfærdig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 09:30

...og jeg laver ALDIRG stvefjeld !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-04 11:45

Du bliver snart 'fyret' Molo.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-04 11:47

hehe...sikke et tørrestativ J-Lo omtaler
Wow, hvem der bare havde sådan et stående.

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 28-10-04 11:55

Creamy.

Nå for sat... Er det21 gst. pr. uge. Så kan jeg bedre forstå det. Det virkede også uoverkommelig meget. Hmm så er jeg vel forud (hva med dig Molo??) Jeg vil med det samme begynde at drikke baglæns, så der kan blive udlignet

Nej Creamy, jeg har ingen brændemærker, men jeg har en veninde der har et på albuen. Kan det skyldes en overdosis, eller kan det være kommet af andre årsager. Hun vil ikke fortælle det.

Og sagde du nærtagende?? (Grineflip) Holy shit, Det er dælme kun fornavnet.

Med hensyn til den evt. prutaffødte megarøvfuld du varsler..... Jamen er der noget om, at du er lidt til "smæk i det små". Sig du blot prut og kald mig for en vatrondel, så skal du få i din po po (griner skummelt, er nemlig lidt numsofil)

Ikke fordi jeg vil møve mig ind på Molos domæne (he he), men han har vist ikke fysikken til småsmæk, og er vist også pacifist.

Og Molo, du finder lige din staveplade frem. Når du kan stave til FF uden at kikse, så må du lægge den væk igen.

Hav selv en dejlig torsdag, din lille Spitfire *SS* men pas på dine baller

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 11:57

Hmm... creamygirl. Læs lige på lektien :

Citat
Kvinders rolle som seksualobjekt gør hende til en genstand, som skal erobres. Denne erobring er reguleret gennem sociale spil, men magten er indbygget i selve spillet (se Kvindelighed). Kvinderne bestemmer ikke selv reglerne. «Har du sagt A, må du også sige B.» Inviterer du en mand ind på en kop kaffe eller en drink, har du inviteret han i seng. Får han bare kaffen eller drinken, har han ret til at føle sig forurettet. Eller: Bliver en mand seksuelt ophidset, har han krav på seksuel tilfredsstillelse. Således fungerer myterne. «Nej» betyder i en kvindens mund «ja». Jfr. sangen: «Din mund siger nej, nej, men dine øjne siger ja.» Det er en etableret «sandhed», at en kvinde gør modstand, selv om hun har lyst, og mandens opgave er derfor at presse. Erobringsspillet åbner ikke for klar tale fra kvindens side - hverken for et ja eller et nej. Så længe dette mønster lever, er magten indbygget i det, og volden er ikke fjern.

...fejlagtigt citeret fra : http://www.leksikon.org/art.php?n=2269

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 11:58

Resistance -> Jeg drikker ikke normalt

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 28-10-04 12:03

Creamy.

Har du mange våde håndklæder????

Du kan bruge en hårtørrer til håndklæderne, hvis du ikke har et acceptabelt tørrestativ, MEN....... brug den for guds skyld KUN til håndklæderne

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 28-10-04 12:12

Creamy

og til håret selvfølgelig.....Halløjsa.. jeg successede med en smiley F E D T

Molo. Normalitetsbegrebet har jo som min gl. ven S.Hegler siger, vide rammer.

Glimrende fejlciteret

Hører lige i radioavisen, at man har fundet rester af en hidtil ukendt menneskerace. Ca. 1 m. høj, og med meget lille hjernekapacitet. Det afvises ikke, at racen stadig er på Jorden. Hold da kæft... De huserer sgi da på Kandu i hobetal.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 12:16

Ja Resistance. Kender godt denne 'race', man kalder dem nu om dage blot for : Børn

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 28-10-04 12:22

Nåååå nu forstå jeg. Altså Molo... du ved bare så meget

Hvis du nu havde alm.Tuborg som dit foretrukne mærke, ville jeg have troet at al denne viden kom fra de små etiketter på flaskehalsen "Tuborgvisions". Det er jo uanede mængder af info du ligger inde med, men det må jo så komme andet steds fra.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 12:28

Der er meget at lære om livet ..på bunden af et ølglas (..uanset øl-mærke !)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 28-10-04 12:45

J_Lo

Jeg må sige, at du er en heldig een. Den ven du omtaler, kunne man godt misunde dig lidt, selvom misundelse er en grim ting (men menneskelig), og at han har den lille defekt, (også at være en vatrondel) forhåbentlig opvejes i din samlede kvalitetsbedømmelse. Jeg forledes til at tro, at du selv indeholder parallelle kvaliteter da lige børn jo som bekendt leger bedst

Og så lige....... Tak for tilliden til mine åndsevner men jeg foretrækker nu at kalde mig selv differencieret begavet. Det lyder nu bedre, end den retning du antyder min åndelige habitus går i.

Men jeg vil tage dit råd til efterretning, og undlade at doble dosis. Jeg vil faktisk helt forkaste Viagrametoden, og nøjes med et tørrestativ der "kun" kan holde et par timer. Jeg lufttørrer, og min veninde kan passende klappe "stativet" sammen efter brug. Det er trods alt pigearbejde at give en håndsrækning med sådanne huslige sager.

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 28-10-04 12:51

Molo.. Nu har du et forklaringsproblem. Du drikker jo af flasken Kom så....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 12:51

Resistance -> ..pigearbejde at give en håndsrækning... er det det samme som ; 'en kærlig hånd' ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 12:54

Der er meget at lære... der står sgu ikke : Jeg har lært...

Der er 2 grunde til danskerne drikker : Den ene er tørst...

...og det er sådan set også den anden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 28-10-04 12:55

Molo.
Det tror jeg....

Smutter lidt. Skal tilbage til det virkelige liv... CU all

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 28-10-04 13:01

Molo

1. linje: Fin duplik
2. lnje: Sandt udsagn
3. linje: Sandt udsagn

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-04 17:30

Ja Molo, jeg har sq læst på lektien!
Mænd har også følelser - men helt ærligt - who cares?!

http://www.101jokes.dk/pages/maend2.html

Skumle alle til hobe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 18:39

creamygirl -> Jeg må tilstå jeg falder : "PLADASK" for profiler der giver mig link med pop-up reklamer for børnefilm som : NEMO ...den der åndsvage film med fisken

</MOLO_ER_PARAT_TIL_ET_LILLE_KVIKT_CYBER-KÆRESTE_SKÆNDERI_>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-04 18:55

Så find på noget andet. Det du fremkommer med kan end ikke få mig til at løfte et øjenbryn. Forøvrigt er det ikke en pop up for filmen NEMO jeg får frem. Det er en pop up for en Sony ericsson mobil

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-10-04 19:08

Upsedasse, der lød røgalarmen, så er aftensmaden klar

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 19:09

...Øeejh ...gi' den til mig istedet Sådan en ting må jeg også eje

...selvom jeg ikke kender ham der ; Sonny Erikson

..er han fra Ama'r ?

..kender han mig ?

..si'r han det ?

..SÅ ER HAN FUlD AF LØGN

</>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 20:00

kvik kvikkere MOLO..hold da kæft Molo..hvilket geni vi ville have i dig hvis ikek du drak alle de bajere

Kommentar
Fra : mango

Dato : 28-10-04 20:04

Dagens ord: hørt i Lægens bord...." penisvisdom" ...forklaring: penis ved det ofte før manden...hmmm tjaaeh som om det var en nyhed!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-04 20:16

Ok. så må jeg hellere prøve at sætte 'tingene' på plads ( = gøre det 'godt' igen ) :

creamygirl -> http://www.soapymolds.com/mc-products-images/candles/candleblocks/candle-block-eternity.jpg [kys]

Ps. [kys] er en smiley der ik' er lavet endnu : http://www.kandu.dk/dk/spg/29751

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-10-04 10:23

Wow, Molo altså...bedst som man tror du er på vej ud i kulden, så 'opper' du dig
En kyssesmiley?! kan vi få patent på den...tror du?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-10-04 15:05

Oki - siger lige god weekend her også
Jeg har 14 genstande til gode fra i sidste uge, så jeg starter nu. Skal jo gerne ligge i min seng inden midnat...hehe.

//Creamy
(der mener, at alt, hvad der er dejligt, er enten umoralsk, eller også feder det )

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 30-10-04 13:25

New drug hits the market - it's a cross between Viagra & Prozac: If you dont get a F**k, you dont give a F**k.

Typisk tegn på, at man har overdoseret sin viagra, er når man ikke længere behøver, at tage teltstænger med på campingtur, bliver tilbudt job som fanebærer i diverse spejderklubber, eller man på arbejdet bliver kaldt for Magiske Mads, fordi bordet løfter sig når man sætter dig ned til et møde.

Godt man ikke har en penis. visdom eller ej, Det lille vedhæng har nok at trækkes med.

http://www.sjove-billeder.dk/index.php?sjove_billeder=not_easy_being.jpg&side=fraekke_billeder#

Skulle Viagra gå hen og blive mindre populært hos de yngre, så kan vi jo altid tilbyde en kvart eller halv pille daglig til mændene i ældresektoren.
De vil med garanti blive glade, hvis det bliver muligt at stå op og tisse uden at ramme deres sko.

Iøvrigt tror jeg, at impotens er når jordens tiltrækningskraft er større end kvindens.

Creamgirl... Livet er da dejligt,
bare man har karakterstyrke nok til at nyde det "Sokrates"

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 30-10-04 14:11

Hej J_Lo.

Man skal da vist passe på overdreven brug af Viagra

http://www.sjove-billeder.dk/index.php?sjove_billeder=viagra2.jpg&side=fraekke_billeder

Så dette kan vist anbefales http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=317764/

Bare igang drenge, nu er der ligeberettigelse.

Slingrebasse, Slaskedyret og BjarenDåm.. der er ingen stunts i dette link, så bare gå til den, og knib lidt

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 30-10-04 14:23

Det var satns. Knibeøvelser for mænd???
Det lyder jo flot med en erektion der holder sig fem gange så lang tid som tidligere (30 sek), men gad vide om man nå et samleje på 2½ minut??

Kommentar
Fra : J_Lo

Dato : 30-10-04 14:31

Jeg vil om ikke andet, så skippe forspillet, for at få mest ud af det.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 15:10

Go´morn

Fik riiiigelig med alkohol i går, men er igen fit for fight. Sig mig er tråden ikke blevet lidt useriøs?! - Tja, Vi er vel allesammen useriøse - det er seriøst rigtigt nok - seriøsiteten ligefrem pibler frem fra den seriøse kilde fra det seriøst mørke jylland, så alle useriøse kan blive seriøse uden at seriøse kan se useriøsiteten i det...øh...nu
tabte jeg sq tråden. Damn.

Ski med det. Dagens joke

Konen: Jeg har hovedpine!

Manden: Perfekt! Jeg har lige pudret min tissemand med Panodil. Vil du have den som sugetablet eller som stikpille.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-04 17:08

Hai creamygirl =

Hvorfor stikke hovedet i busken ? Når man lige så godt kan stikke det i sildekassen ?

Jeg kysser gerne 'Gud', så længe den er nybarberet og ser velsoigneret ud

Same s(h/n)it...

</%

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 18:40

Molo for filan. Nu har du IGEN slettet et spørgsmål, som jeg sad og kom med en kommentar til. Hold op med det

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 18:43

Øhh bøh, hva´mener du med 'Gud' er nybarberet og velsoigneret?!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-04 19:02

creamygirl -> ..resterne af et gammelt børnehaverim fra Ama'r :

Jeg vil sgu da gerne..
tro på en almægtig 'Gud' !
Bare den er nybarberet
..og ser velsoigneret ud !

Jeg husker ikke præcist, hvad det betyder

Ps. ...jeg tæntke den dersens Alien film, måske alligevel gik i en Bif et sted ...med svenske undertekster og ik' på tv

</TVIVLEREN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-04 19:10

Alias er det nærmeste jeg er kommet en søgning på Alien ..sæl 4'eren kl 00.50

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 19:13

Det søgte jeg også på og kom frem til det samme. Ved du hvad filmen skal handle om?!
Det tætteste jeg er kommet på noget, der ikke er helt almindeligt - er Svensk TV5 med noget bras der hedder 'Army of Darkness'

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 19:19

Army of Darkness
Amerikansk rysare fra 1993.
(Army of Darkness: Evil Dead 3).
Ash hamnar långt tillbaka i tiden. För att komma tillbaks till nutiden måste han hitta Necronomicon, en bok med enorma krafter. När han hittar boken måste han säga tre magiska ord, vilket inte går som det ska. Detta resulterar i att Army of Darkness, mörkrets armé, släpps lös.
Medvirkende: Bruce Campbell, Embeth Davidtz og Marcus Gilbert.
Instruktion: Sam Raimi.

Det lyder sq da vildt, hvis jeg da ellers forstår det rigtigt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 19:37

Men ok, rysare betyder gyser -
og er altså ikke helt det samme som det dersens alien..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-04 19:52

Nix

Det er Sci-Fi vi vil ha' ..ikke Hi-Fi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 19:55

Altså...kommer vi to aldrig i biffen på samme tid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-04 20:04

[hør] creamygirl -> Så sparer jeg også at dele mine pose Tom's Guld-karameller og mine indsmuglede FF'ere

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 30-10-04 20:06

Cola og popcorn, og jeg deler gerne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-04 20:06

pose ??? = poser ...for dælen da også : Jeg hedder sgu hverken Lance Armstrong eller ...Einstein

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-10-04 20:09

Pola & cup-porn er lige noget for mig !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 30-10-04 23:23

Jamen Creamy har da ret. Det er ved at udarte sig til noget dybt useriøst, og milevidt fra mit ualmindelig kloge og dybsindige spørgsmål. På den anden sider er det jo stillet i smalltalk, hvilket ans, mango m.fl. (helt naturligt for dem) tager meget alvorligt.

Så den får lige lov til at stå lidt endnu.....

Til dig J_Lo.
Du har ret. 30 sek. er ikke meget til at levere et smukt og inciterende forspil, og de efterfølgende mindst 30 orgasmer fordelt på et par timer, som man skylder sin elskede at beglæde hende med. Så hellere undvære end nøjes, og nappe en pølsemad i stedet for.

Og Mango. det kan godt være at du støtter "lægens bords" holdning om penisvisdom, men jeg synes det er mindre væsentligt, hvem der først registrerer et emne, når man derefter blot kommunikerer, og får et godt resultat ud af det.

Jeg mener, at det for en piges vedkommende da osse må være træls, at skulle sætte sig på en pose mel, for at se om man er oplagt, når nu de forskellige registreringsfacilliteter blot skal samarbejde lidt.

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 30-10-04 23:29

Creamygirl..

Hol da op, den med Panodilpuddret er god

Har lige bestilt et kg. på apoteket. Apotekeren gloede dumt da jeg bad ham formale det for mig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-10-04 23:43

> Resistance

Jeg følger da lidt med i tråden her, men festen er vel ikke blevet til noget endnu, da Oppfelt på nuværende tidspunkt ikke kan passe børnene og levere vinen til Brixtofte.

Kommentar
Fra : Resistance

Dato : 31-10-04 03:08

Ans

Din skarpsindighed kender ingen grænser

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 07:25

Jeg skal med Det Radikale Venstre's lokale vælgerforening ind at se Kongekabalen i Palladium d. 8-11 kl.19.00
Bagefter er der en bid brød og en drink hos initiativtageren, som bor på på Hamtovet.

...og så skal der sgu debatteres seriøst

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 10:04

DEN vil jeg også se Molo. Den er med garanti god - konspirationsteorier -
moral, magt og manipulation så det brager

Og så er 'søde' Mikkelsen vist også med

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 10:08

*host* øhh bøhh, det er vist ham Anders W Bertelsen i stedet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 15:04

crteamygirl -> Lad tvivlen råde ... ? ...

Jeg kommer i hvert fald..

..over det hele

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 17:50

lol...min dejlige søn er lige hjemkommet efter weekend hos farmand
Man må sige han lige har gjort mig opmærksom på noget, jeg ikke var klar over.
Han pegede fluks på en tom vinflaske i køkkenet og spurgte mig, om jeg egentlig er klar over, at man kan blive arbejdsløs, hvis man drikker vin

Jeg elsker den dreng, men hvor filan har han sådan noget noget fra?!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 17:52

En klog far han har

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 17:59

Jep, eller også er han fordrukken

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 18:04

Ignorant

..om igen creamygirl ( ..& holniels ) :

Du må STRAX lære sønnike op; ..så han ka' bli' stor og stærk som jeg !

</PUSTER_OP>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 18:08
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 18:08

Kommer til at tænke på Homer Simpson

'Son, when you participate in sporting events, it´s not whether you win or lose... it´s how drunk you get'

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 18:12

Correct !

</HOMER>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 18:23

Hmmm... har lige tjekket køleren : 'TOM'AS(-S) HELL !!!

..nærmer mig en mulig forløsning ; at fuldbyrde en tilskyndelse til at lade hånt om at undgå en fristelse, til at søge det nærmeste vandhul/spruthus for at stille en uforløst og påtrængende tørst !!!

...nærmest .... lidt ......lækkertørstig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 18:28

Fatter ikke du ka drikke pils på køl,ingen smak jo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 18:28

Det var creamygirl der lokkede :

Citat
...how drunk you get #@:-(

...altså

...man skal passe på, hvad man skriver : Der er mange svage og letpåvirkelige sjæle her på nettet !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 18:30

Smut pomfrit..Jeg holder maden varm

Ved du, at den længste bar i verden er 684 fod (ca. 208,5 meter) lang og kan findes i New Bulldog som ligger i Rock Island, Illinois?!

Men ok, smutter du til Illinois, er det ikke sikkert maden forbliver varm

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 18:37

Danke Well Ungling

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 18:41

Puha Holniels. Jeg har hørt, at det er alkoholikere, der drikker varme øl

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 18:49

Og hvorfor er dit nick ikke alkoholniels?! - passer ellers så fint til dig

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 31-10-04 19:00

Nejda creamygirl,min fantasi og kreativitet rakte ikke til så fint nick,,

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-10-04 19:54

Jamen tag dog med, du kan blot sige følgende:

Du er boligløs
Du elsker vin, men har ikke råd til at købe den.
Du trænger til en ny quinde.
Du har ingen børn der skal passes.

God fornøjelse. ;oD

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 22:35

Og så røg aftensmaden i skralderen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 07:03

Hallo, er alle stået op?!....Dav!

Ingen der skal møde tidligt idag?! - selv skrider jeg kl. 7.10, men først skal jeg ha min kaffe...Belgisk

Belgisk Kaffe
1 kop stærk kaffe
1 teske brun sukker
Kanel
1 flaske Cimay Blue
Flødeskum

Opvarm Chimayøllen uden at den koger. Tilsæt sukker og kanel. Kom
ølblandingen op i kaffen og pynt med flødeskum og kanel.

Kaffen skal være Gevalia...hehe

Tom Arnold, Sandra Bullock, Chevy Chase, Bill Cosby, Kris Kristofferson, og Bruce Willis er alle tidligere bartendere. - Mødte du Sandra i Illinois Molo?! - eller du er måske slet ikke kommet hjem endnu?!

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 01-11-04 08:03

Jeg drikker også Gevalia, men den skal altså være sort som kuld, uden tilsætning.

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-11-04 13:30

Varm øl creamygirl??,var der noe med alkoholikere??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 13:51

Her bælles Merrild Café Noir, brun farin, piskefløde og Irish single malt

Har været på arbejde fra 6 til 12 : Tapetneddampning i Gentofte villa. 100 kr. i timen

Nu er jeg trææææææt, men der venter stadig en hadetur hos post-etaten : Regninger !!!

creamygirl -> Sandra = GUF der skal lunes under dynen, men jeg har aldrig været i USA
Jeg har det ik' så godt med flyvemaskiner og sejlturen er sgu rasende dyr

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 15:29

(alko)holniels--> Cimay, betragter jeg ikke som øl - blot et fyldstof, som eksempelvis en tør vaffel til en portion is. Isen smager lide godt..vaffel eller ej

Molo--> café Noir = bvadrr, det skal du ikke byde mig!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 16:12

Kvinder på visit får selvfølgelig serveret en udsøgt Etiopisk lavlandskaffe med demara sukker og hva' har vi ?

Det 'andet' er ungkarlehybelluxuskaffe-mitgemüseund'rotierendes'laufkage.medsterinlysi

..ik' så ringe endda

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 16:14

Ps. Den Irske facilitet udtales : Tullamore Dew

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 16:20

'rotierendes'laufkage.medsterinlysi - uhhm, det lyder fabelagtigt
Hold kæft din bondeknold

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 17:28

Min dør står altid åben, kom bare ind ...der sidder jeg !

Dubididub dubddidub...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 17:34

§ : ¶¶ ¶ ¶_¶ ¶¶¶ ¶¶

§ : ¶¶ ¶ ¶_¶ ¶ ¶¶ ¶¶

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 18:10

0182 0182_01820182

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 18:11

øv...jeg troede jeg kunne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 18:22

Først åbne notepad.exe (= Notesblok) ..så trykke ALT + (numpad) 0182. Derefter mærke af kopiere (= Crontrol + c), sætte ind her (=Control + v)

Piece of (Dan-)cake : http://www.dancake.dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 18:30

hehe..jeg er ikke for knøw. Fik min veninde til at sende mig de skide koder - og troede bare jeg skulle taste 0182 - silly me lol

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-11-04 18:39

Enetimer... creamygirl. Enetimer ; det er dét, du ska' ha' !!!

Af hvem ???

Af MIG !!!...sæføli

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 19:25

Tror du det er klogt?!
De dersens noder, kunne sikkert nemt blive til (u)noder

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-11-04 19:43

Disse bondeknolder creamygirl,er de ikke på landet??

Men du er måske flyttet molokyle??

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 19:48

De fleste bonderøve befinder sig i København - de kaldes populært for jyder
Og nope, jeg er ikke flyttet - ikke for nylig i hvert fald, men du har ret i jeg har mine rødder i den vestjyske muld - så lidt af en bondeknold er jeg vel..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 19:52

Upsedasse, hej niels - jeg er ikke helt vågen
Troede det var Molo jeg talte med...hehe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 19:54

Han må være gået på min hjerne.....Dårligt sted at befinde sig (tror jeg)

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-11-04 19:56

det er ok creamygirl,er jo tidligt endnu,men er der ikke forskell på bonderøve og bondeknolde??,ved jo de første kommer fra storbyerne

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 20:04

hehe, ved ikke om der er forskel, men vil straks undersøge det

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-11-04 20:08

Du må passe på din hjerne,så en advarsel her,,

Å ha sex på hjernen er et meget utilfredstillende sted og ha det!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-11-04 20:10

lol Niels for filan - mener du at Molo er sexet?! det var sq en af de bedre

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 01-11-04 20:24

Sorry,ku jo også ha skrevet meningitis jo,men

Kommentar
Fra : Invinsible

Dato : 02-11-04 05:57

¶¶¶
®®
©©
‡‡
µµ

ahhh det er da nemt hi hi Creamy. Så pas på ham trussetyven......enetimer hi hi

Kommer i tanke om, at alt hvad man kan er jo nemt

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-11-04 18:31

Øb og Bøv....altså!
Jeg kan heldigvis finde ud af så meget andet

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 07:59

Sexet tror jeg aldrig jeg er blevet kaldt

Charmerende, intelligent, vidende og vittig er vist de mest positive superlativer der er blevet hæftet på mig

Tryghedsskabende, flink og 'normalt bygget' er de egenskaber der fremhæves, når pigerne skal overtale veninderne til at møde mig

Selv siger jeg : Programmør, hængerøv og beridder af Guds nåde

</MOLOKYLE>