/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Standardbrowser
Fra : xyzzygy
Vist : 595 gange
50 point
Dato : 22-10-04 17:23

efter en tid med mozilla og mozilla firefox, er jeg gået tilbage til IE fordi det er så meget integreret i win XP at det ikke er til at undgå. men efter at jeg har slettet mozilla har jeg ikke nogen standard browser, jeg har godtnok stadig IE, men i et "web site builder" kan jeg ikke få vist siden EI da det ikke er min standard browser, men kan man ikke fixe det?

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 60 point
Dato : 22-10-04 17:29

I IE menu vælger du : Funktioner->Internetindstillinger... og under fanen Programmmer sætter du flueben ved :

Internet Explorer skal kontrellere, om den er standardbrowser

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : xyzzygy

Dato : 22-10-04 17:31

Tak for svaret molokyle. du havde som altid ret, og det værste er at jeg kunne have gjordt det uden hjælp, men jeg gad sq ikke rode Internetindstillinger igennem for at finde det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 17:36

Thi-hi.... det er sådan man tjener point Dovne rad

</MOLOKYLE>