/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
JVC gr-dvl 9000
Fra : klanger
Vist : 369 gange
85 point
Dato : 22-10-04 15:50

Hej!
Jeg har både installeret JLIP Video Capture samt JLIP Video producer fra JVC udmærkede sider.
Nu ville jeg meget gerne redigere og derefter brænde mine optagelser ned på en DVD med Nero 6.
Men det ser ud som om, at Nero 6 ikke kender til det format som disse programmer gemmes i.
Nero 6 vil heller ikke kendes ved, at kamereaet er tilsluttet en com port hvor jeg ellers derfra måske kunne brænde mine film.
Er mine kabeltilsutninger forældet, eller?
Håber I kan hjælpe mig. Men jeg har desværre ikke flere point lige nu...!
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 07-02-05 09:31

Ja, jeg ved godt det ikke er den store hjælp, men... Jeg har nøjagtigt samme apparat og havde prøvet det samme som dig.
Har skrevet til JVC support, og de siger, at de kabler og software der er med når man køber kameraet, ikke kan bruges til overspilning hverken på DVD eller Harddisk..!!!!
Så hvad der skal benyttes har jeg også spurgt om i andet indlæg, og desværre ikke fået nogen tilbagemelding.
Derfor vil jeg høre om hvis du finder ud af noget har tid til, at kontakte mig, så jeg/vi kan komme videre.
På forhånd tak!

Annuller spørgsmålet
Fra : klanger

Dato : 27-03-06 08:35

Jeg har desværre ikke været opmærksom på systemet her på Kandu dengang i 2004. Undskylderjeg har haft flere ubesvarede og ikke accepterede spørgsmål liggende.