/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
wallpapers (ORDENTLIGE)
Fra : e.p.
Vist : 793 gange
50 point
Dato : 25-07-02 00:58

Jeg havde indsamlet ca 200 wallpapers til min far, så win xp selv kune skifte pauseskærm....
Han har lige formateret, og alle billeder er gået tabt...
Er der nogen der har nogen gode links til ORDENTLIGE wallpapers.
Jeg kan godt selv foretage en søgning på wallpaper, men for dælen man bliver skuffet gang på gang.
Skulle der være nogen der har en masse liggende på deres computer, ville det være kanon hvis de gad og zippe dem og sende til eric@pedersen.mail.dk eller smide dem på en ftp-server

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 25-07-02 01:15

Hej E.P.!

Jeg holder også af flotte pausebilleder og baggrunde.

Jeg har i flere år benyttet: http://www.webshots.com/homepage.html der kan man gratis downloade pauseskærm og billeder til både baggrunde og pauseskærm.

udvalget er utroligt stort, og i den fri version, kan man dagligt downloade 5 billeder i 800x600 vil man have den i en bedre opløsning1600x1200 skal man betale lidt for det; men så er antallet af billeder, som man ønsker at downloade ubegrænset. Min skræm er indstillet til 1024x768 og billeder på 800x600 kan sagtens trækkes til at fylde hele skærmen.

Webshot har ellers i årevis været helt gratis at benytte; men sådan går det jo med så meget.

Hvis ikke du eller din far kender Webshots så prøv lige! jeg synes selv det er et godt alternativ!

Mvh
Bjarne H

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 25-07-02 06:15

Faktisk er webshot et virkelig godt program til det med pauseskærme, Bjarne og e.p. kan faktisk rigtigt varmt anbefales.
Brænd så lige en skive til din far denne gang , bare for en sikkerheds skyld.

Kommentar
Fra : Dysmorf

Dato : 25-07-02 21:01

Nu er det jo ikke lige muligt at give dig et svar, men jeg vil anbefale http://all4you.by.ru/Wallpapers/

Den side har nogle virkelige flotte billeder (primært i 800x600). Siden er godt nok på russisk men URI'en er på engelsk

God fornøjelse

/Dysmorf

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 26-07-02 14:14

Hej Dysmorf

Mange af de billeder på http://all4you.by.ru/Wallpapers/ ser da ud til at være taget direkte fra http://www.webshots.com/homepage.html , som jeg er helt enig med Bjarne H er en virkelig god side, som jeg er sikker på e.p. og hans far vil blive glad for.

Med venlig hilsen
bantam

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 28-07-02 00:36

Hej E.P.

er der nogle specielle emner i er interesseret i? cartoons, natur, spil, biler osv...

samt hvilken størrelse ska' de ha'?

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 29-07-02 14:54

Det er mest natur, og flotte abstakte billeder

Accepteret svar
Fra : yoogi

Modtaget 50 point
Dato : 29-07-02 18:53

Hej.

Denne side har virkelig flotte wallpapers og themes ( themes dog til XP ) wallpapers kan du godt bruge.

Hent dem her: http://www.themexp.org/view.php?type=vs

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 30-07-02 00:04

Nu er det jo lige netop sådan at det er til win xp jeg skal bruge det til, og jeg må sige at det nok er en af de meget bedre sider på nettet

Takker

Kommentar
Fra : yoogi

Dato : 30-07-02 00:45

Jamen du er da så velkommen