/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Hvor meget pr. potion
Fra : hannibals
Vist : 731 gange
220 point
Dato : 21-10-04 18:23

Hej
Vi skal holde en reception til 200 mennesker Vi vil servere roastbeef, skinke, frikadeller samt kold kartoffelsalat hvor meget af hver, så der er nok og ikke for meget.

Eller suppe 3 slags med flutes samt frikadeller og kold kartoffelsalat

Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 21-10-04 18:36

Rigeligt

Kommentar
Fra : kattefar

Dato : 21-10-04 19:03

hvis du regner med 180-220g kødvarer og 100-150g grøntsager/kartofler, er det rigeligt. Men altid afhængig af, om det er stort eller småt spisende mennesker du skal have som gæster.
mvh
Ulrich

Kommentar
Fra : netper

Dato : 22-10-04 14:01

Der er her nogle beregnede mængder pr person som du muligvis kan bruge ??

http://www.dk-kogebogen.dk/teknik/teknik-beregn-mangde.php

Per

Kommentar
Fra : hannibals

Dato : 22-10-04 16:08

hej tak

Det er ikke middag men kun en reception på et par timer eller tre
Hilsen Hannibal

Accepteret svar
Fra : frieda

Modtaget 220 point
Dato : 01-11-04 16:16

Så vil jeg helt klart holde mig til kødet og kartoffelsalaten.
Ca. 10 kg kartofler

5 kg roastbeef, 5 kg skinke og 10 kg til frikadeller

Evt. også nogle flutes

frieda
God fornøjelse

Kommentar
Fra : hannibals

Dato : 09-11-04 15:49

Hej frieda

Tak for hjælpen det ligner noget af det rigtige
Hilsen Hannibal

Godkendelse af svar
Fra : hannibals

Dato : 09-11-04 15:53

Tak for svaret frieda.
Det var nogenlunde de mængder Jeg havde tænkt mig, det var godt at få det bekræftet
Hilsen Hannibal