/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock af Sony Ericsson T630
Fra : mcfritten
Vist : 452 gange
150 point
Dato : 21-10-04 16:40

Hej alle!

Jeg kunne endtlig godt tænke mig at høre, lidt hvad der skal til for at unlocke min SE T630..

1. Hvad skal der bruges af kabler, eller kan det gøres uden..(Gerne et link også)
2. Hvad skal der til af software..(Gerne et link også)

Der er afsat 150 point, for de oplysninger der kan bruges, og med brugbare links..

Forsat god dag til alle

MVH
MCfritten

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 21-10-04 18:52

klik ind på www.tele-way.dk
de har udstyr til det

er din telefon med det nye software -- R6Coo5 skal du vælge ut bruge en divusb
man kan også købe logs man logger så må en server og har telefonen tilkoblet sin pc og for så unlock koden fra serveren

endelig kan man vælge den billige SE dongle men skal den unlocke de nye software versioner som er kommet i bla. T610 og T630
skal man lave noget der heder testpoint (telefonen skal skilles af ( ikke noget jeg vil anbefale vis man ikke har lidt tjek på elektronik)
det software der skal bruges følger med ved køb

hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : dsmurf

Dato : 10-11-04 12:25

gå ind på http://www.techgsm.com
her har de også en hel del udstyr.

Kommentar
Fra : Teddybear92