/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
start side
Fra : qwedsazxc
Vist : 565 gange
20 point
Dato : 21-10-04 16:34

hjælp min computer vil ikke fjerne den nuværende start side,

for vær gang jeg fjerner den kommer den tilbage

hvad skal jeg gøre

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 21-10-04 16:41

Søg på ad-aware eller spybot, download dem og så skal du nok komme af med dit problem

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-10-04 17:04

Hejsa

Når din startside er ændret så kør en tur med denne her

http://home8.inet.tele.dk/fbj/CWShredder.exe

Brian

Kommentar
Fra : briani

Dato : 21-10-04 17:06

Tillæg

Hjalp det ikke,så prøv dette tip.

Fjern pornoside og anden side fra startside

Blev din startside bemægtiget af en pornoside eller en anden side, helt uden dit samtykke? I mange tilfælde kan den fjernes på denne nemme måde:

Start > Kør
Ud for åbn skriver du regedit
Klik på + ud for HKEY_CURRENT_USER
Klik på + ud for Software
Klik på + ud for Microsoft
Klik på + ud for Internet Exploror
Klik på + ud for Main
Find filen Start Page i vinduet tilhøjre og dobbeltklik på den
Under Værdidata finder du den pornoadresse eller side du har nu
Marker denne URL og skriv din nye startsides URL, f.eks. http://ww ....
Klik på OK og luk vinduet.

Mvh
Brian

Accepteret svar
Fra : er_du_klog

Modtaget 30 point
Dato : 21-10-04 17:32

Prøv at hente flg. programmer!

1. http://www.edb-bixen.dk/Download/Programmer/ssfsetup347.exe
2. http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Husk at læse vejlednigen!

Du kan enten ligge logfilen herind eller sende den til arlet.dk

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 21-10-04 17:58

Jeg har prøvet det samme på een af ungernes.
På den side der havde installeret sig selv som startsiden var der et link i bunder der hed noget med About eller noget i den stil, der var der en FAQ hvor der var et link man kunne klikke på og vupti afinstallerede den sig igen.
Det kræver lidt tillid til dem der har hijacket din startside, jeg tog chancen, og det hjalp i dette tilfælde.
mvh ahtn

Godkendelse af svar
Fra : qwedsazxc

Dato : 30-10-04 23:59

Tak for svaret er_du_klog.

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 31-10-04 08:51

Virker det nu!

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 02-11-04 17:32

ja det virker men jeg hade kun et lille problem med netbank som jeg fik lyst meget nemt