/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
downloade musik
Fra : claraogsigne
Vist : 546 gange
170 point
Dato : 21-10-04 16:31

Jeg ved godt man ikke må. Men kan I ikke hjælpe min mand, han vil så gerne ind og finde noget af det nye musik; men kan ikke rigtig hitte ud af det. Vi har været på www.emule.dk og .com; men det er et større projekt at arbejde sig ind i.
Har I nogle hjemmesider man kan gå ind på, gerne country

Kommentar
Fra : Calleman

Dato : 21-10-04 16:39

Jeg vil anbefale
www.bilka.dk/musik

Kommentar
Fra : peque

Dato : 21-10-04 16:47

Altså emule er det bedste til den slags og faktisk rimeligt nemt!! Den gør alle ting for en og så kan man ændre i hvilken mappe man vil ha lagt sin hentede musik

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 21-10-04 16:49

Gå ind på www.limewire.com og downloade limewire til at downloade musik på. Bruger den selv, du kan finde næsten alt musik.

Kommentar
Fra : macau

Dato : 21-10-04 17:23

jeg vil nu anbefale kazaa,,,det er meget nemt at bruge i forhold til emule der er skide træls at sætte op

Kommentar
Fra : suspiria

Dato : 21-10-04 17:35
Kommentar
Fra : Steffansteffan

Dato : 21-10-04 19:39

Hvorfor hente ulovligt musik når der er massere af gratis musik på nettet som lyder rigtig fedt, f.eks. denne polske side har nogle links til nogle dj's. Linkende er i højre side helt nede ibunden under punktet "Polish Artists"
Siden hedder:
http://www.mp3s.pl

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 22-10-04 23:08

hér ka du finde de numre du vil have, lige meget hvilken musiksmag du har... og det er gratis: http://www.kazaa.com/us/products/downloadKMD.htm det er klart det nemmeste program at betjene...

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 24-10-04 20:22

hvis i vil hente gratis musik på nettet, så hent Direct connect, det er et program ala Kazaa, men mere sikkert, for mange viruser på kazaa...

http://www.neo-modus.com/?page=Download

Prøv det... jeg bruger det, og kan finde alt musik her...*S*

Held og lykke

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 25-10-04 01:48

Til Showgirl
ang.Neo-modus: hvor finder jeg musikken henne, har kigget alt igennem og installeret direct connect; hvad gør jeg?

Steffansteffen.
Din side er meget overskuelig og rigtig god; men jeg kan bare ikke brænde musikken over på cd, hvad gør jeg forkert, mangler jeg et program. Jeg har mediaplayer 10

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 25-10-04 15:13

Du går ind i Direct connect og deler noget af din computer så andre kan dl fra dig + du åbner nogle slots så de kan komme til.. Så går du ind på en hub hvor du opfylder krævene.. Så går du hen i search vindet og søger efter det du vil have.. Så finder du en der har frie slots og starter dl'et..

Hvis du kører med firewall eller router m.m. kan det være mere kompliceret men ellers sklle det kunne gøre det..

Kommentar
Fra : HuMLeBia

Dato : 25-10-04 18:13

WinMX er nemt til at finde udenlandsk musik... men ellers er DC++ lækkerier... det har alt.. det er lidt besværligt i starten at hitte ud af...

men husk det er ulovligt det mest af det der ligger der...

~Mille

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 25-10-04 19:16

Samme fremgangsmåde med Direct Connect og DC++, men vil også sige at DC++ er bedst.. Men det er en smagssag.. Hvis du først kommer ind på en hub, helst dansk så kan du jo skrive i mainchatten om hjælp..

Kommentar
Fra : whyking

Dato : 26-10-04 11:06

hør alle de musik-pirater! ingen respekt for musikken og dens kunstnere...

et gratis og LOVLIGT musiksite er www.mymusic.dk/... her uploader musikere som ingen pladekontrakt har, deres musik som alle kan downloade og brænde... helt gratis!

Kunstnere som Carpark North og Johnny Deluxe er startet her, og uploader stadig gratis musik! der er noget for alle mennesker, lige fra house, dance, italo, r'n'b, hiphop, soul, rap, country, folkemusik og rock!

Kommentar
Fra : macau

Dato : 26-10-04 11:14

moral er godt,,,dobbeltmoral er dobbelt så godt ))

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 26-10-04 13:39

Fedt at komme med moralen.. Men når nok ikke så langt ud.. Har eller ikke noget med spørgsmålet at gøre..

Kommentar
Fra : claraogsigne

Dato : 23-11-04 01:34

Jeg har sådan set svaret mig selv. Har fundet www.newsLeecher.com, den er rigtig god