/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
OK - Ok - jeg blev forbandet ....
Fra : bennymanden
Vist : 241 gange
478 point
Dato : 21-10-04 05:23

Jeg synes godt nok kandu. var en dårlig oplevelse her i nat, jeg mistede mine indlæg igen og så igen, der kom ingen emiler i aftes, og så her i nat væltede det ind ???
Jeg synes også den har været ualmindelig langsom her indtil for et kvarter siden, er der slet ikke nogen som tager sig af de problemer der opstår ???
Eller er det bare nogle som i virkeligheden og som bare uden at gøre mere ved det ???
Hvad med "Molokyle" ? Jeg synes på et tidspunkt du var blevet forfremmet, er det ikke noget du lige kan tage fat i ?
Ja Ja - nu skal jeg nok holde op, jeg kan jo bare slukke !!!

men og til alle det er jo heldigvis regnvejr !!!

Ha´ nu en god dag allesammen mvh Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 05:30

Kære Benny.

Det har Molokyle da intet at gøre med.Og det regner ikke her i Herning.

Der bliver gjort noget, men som sagt i din første tråd, er det en gratis-side og der er grænser for hvad teamet og deres få folk kan udrette. De prøver.

Selv god dag. Mvh. Arne Jakobsen, Herning

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-10-04 05:45

Godt ord igen Arne
Jeg ved godt Molokyle ikke har noget med det at gøre, det var nærmest en lille "driller"
- jeg synes altid han er i et dejligt humør og kommer med mange fine kommentarer -
mange af dem iøvrigt også virkelig kvalificerede svar på diverse spørgsmål, så Molo er helt sikkert en gevinst for kandu.
Det var på ingen måde for at genere ham.
Selvom det er en gratis side bør den vel fungere når den nu er her, ellers kan den jo ligeså godt lukke.
Her på Sydfyn regner det virkelig kraftigt i øjeblikket, men i midtjyder er jo også nogle tørre personager, så i kunne ellers godt bruge lidt af den regn. .oD
mvh Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-10-04 05:46

undskyld

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 05:52

Kære Benny

Jeg synes så absolut også at Molo er en dejlig Kandu'er. Ikke nok med at han giver gode svar på de ting han har forstand på, han er også altid rar at ha' med i en smalltalk. Så der var intet i mine bem. der burde antyde at du på nogen måde havde generet ham.

Ja. siden bør fungere, og det gør den også som oftest. Når den en gang imellem IKKE gør må vi blot væbne os med lidt tålmodighed.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-10-04 06:53

Hej Benny,

Østjyder må også være for tørre, for her både regner og stormer det

- og kom selv hjem fra et møde i går, ville ind på Kandu, der bare ikke lige ville samarbejde, så jeg var heller ikke vild med dem lige der, men synes generelt det er blevet bedre/hurtigere det sidste stykke tid, så mon ikke det var en enkeltstående kikser?

- og stakkels Molo, som pludselig er emne i en tråd - han er da bare helt OK

VH Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 07:04

Kære Ripley

Du behøver ikke at have ondt af Molo. Han elsker at være centrums-figur. Også selv om han ikke ved det.

Vi har da ikke sagt noget som helst negativt om Molo i denne tråd. Tværtimod.

Lots of smiles to You from Earney Jackson. AJ

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 21-10-04 07:10

Så må vi jo håbe Molo finder ud af det, så han ikke går glip af oplevelsen,

-og jeg opfattede slet ikke det I skrev negativt, kun humoristisk, så jeg sad bare og morede mig lidt over jer, mens jeg samler mod til at skulle ud i det forbistrede regnvejr.

Ærgerligt at alt regntøjet ligger i børnehaven!!

Hav en god dag - VH Ripley

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-10-04 08:09

God dag til dig også Ripley - jeg skal først møde kl. 10.00 i dag så jeg håber regnen stilner lidt af inden da, jeg har 4 km på cykel.
hej Benny

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 21-10-04 08:10

Det var dog en ualmindelig stor viden om det indre Kandu arne.jakobsen har,når man læser du er fra 7 mdr

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 478 point
Dato : 21-10-04 10:05

Ha-løg-san

Hva' er det for noget sludder og vrøvl ?

Citat
Han elsker at være centrums-figur. Også selv om han ikke ved det.

..elsker ? Næeh...hør nu : Holder af; hedder det ! Kvinder elsker man
At være centrumsfigur, kransekagetop, medieluder, linselus, selvpromoverende, selvfed og selvsmagende, samt umanerlig opmærksomhedssøgende, er noget jeg holder af at være ...og jeg ved det udmærket godt. Tak.!!!

Desværre ramte problemet med de manglende emiler også mig, så jeg valgte at droppe ud et stykke tid, men som altid vender jeg frygtelig tilbage

Når det er sagt, så har jeg da også mine favouritter her på sitet og så dem jeg i mit stille sind sidder og ryster på hovedet af. Ingen nævnt, ingen glemt ...men der skal sgu være plads til alle typer. Det ville blive alt for kedeligt, hvis brugerne var ens og enige i alt. Så kunne vi alle sidde at flette tæer, pille navle og klappe ryg, medens verden gik sin skæve gang.

</KLÅGE MÅGE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-10-04 10:29

Her i Midtjylland regner det nu også, og har gjort hele dagen,

Bennymanden, Du har helt ret i, at "skidtet" her har kørt rigtig dårligt de seneste par dage.

Jeg tror ikke nogen af mine indlæg forsvandt, men beskeder som: Der er desværre sket en fejl...... Den søgte fil eksisterer ikke.......

Nå, men vi "ka' da håb' de' bliwer bejjer i mårn"

mvh dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-10-04 20:07

Rigtigt >dova< - egentlig kan det vel kun blive bedre !
Det endte jo simpelt hen med at blive det dejligste solskin her på Fyn i eftermiddags og faktisk kun ganske lidt vind. Sååååå...h
Så vil jeg bare sige "skidegodt gået" </KLÅGE MÅGE> ........
- men som du selv siger, så er det fint nok, hvis der er plads til alle ! Så kan man jo tænke og mene hvad man vil, og måske også (lige så stille) ryste på hovedet af de forskellige "sjove" eksistenser som måtte krydse ens vej (og tråd)
Jeg tror det er godt, at vi er nogle med roterende fis i kasketten, det gør trods alt hverdagen en lille smule sjovere.
kandu. var noget lort i går, men i dag er den til stor hjælp !!!!!
Bevar dit gode humør MOLO - så står du helt sikkert til de der point, som jeg alligevel skulle af med. god aften til alle
Benny

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-10-04 14:52

Næsten hver gang jeg går på KanDu trigges min Firewall med den orm

Virus type: Worm

Destructive: Yes

Aliases: SQLP1434.A, W32/SQLSlammer, W32.SQLExp.Worm, Worm.SQL.Helkern, DDOS_SQLP1434.A

Der er en orm der gør SQL database sløv
det er åbenbart en SQL database KanDu benytter

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-10-04 14:57

Hvorfor sker det så ikke for mig og de andre? Jeg bruger Windows Xp SP2 Firewall, Norton Antivirus og Active SpyDoctor.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-10-04 15:25

>>arne.jakobsen
Det skal jeg ikke kun sige. Men har du en MSDE Desktop sql database installeret på din maskine ???.
Hvis du ikke har, vil du ikke blive ramt af problemet, da ormen bevæger sig igennem PORT 1434 som MSSql og MSDE benytter.

MV.

Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-10-04 15:28

Det har jeg så åbenbart ikk.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-10-04 15:50

>>arne.jakobsen
Nej sikkert ikke, Hvis Du en dag installere en sådan database, Vil du med de værktøjer du har nævnte ikke få nogen problemer. Det er faktisk en gamle kending denne SQL orm.
Den starter en endeløs loop i database som optager 99,99 % CPU kraft. Med det resultat at alle bruger på SQLServeren godt kan pakke sammen. Det har vi da prøvet et par gange her på KanDu

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-10-04 15:55

Thanks Old Body. Jeg tror i øvrigt ikke at vor ven er gammel nok til at kende "SKUM", så det var skønne spildte kræfter. B.t.i.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-10-04 15:55

Thanks Old Body. Jeg tror i øvrigt ikke at vor ven er gammel nok til at kende "SKUM", så det var skønne spildte kræfter. B.t.i.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-10-04 16:09

bennymanden

Fy skam dig at kalde vi Midtjyder for nogle tørre personager. Mange af os er ikke engang blevet tørre bag ørerne endnu.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-10-04 16:27

>>arne.jakobsen
Shake up the shampoo.

MV.
Peter Jensen :0))

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-10-04 16:32

Nå min smiley fik ikke en næse prøver igen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 22-10-04 16:36

Det blev slet ikke en smiley. Se "Kom godt igang" der står alle de der kan bruges her på sitet.

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-10-04 16:39

Ja det ved jeg. Men der nu engang forskel p o og 0

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 17:18

rpje -> Det var måske en ide du skrev til kandu.dk teamet på : service@kandu.dk og forelagde dem problemet. De er tilsyneladende ikke klar over hvad der er problemet, da det sker ofte.

Mht. Sql databaser må jeg melde pas. Sql programmering ligger mange år tilbage i glemslen. Jeg har desværre ikke tid og kræfter til at sætte mig ind i alt

1. 2. 3. 4. og 5. normalform, semi join, transitive exclusion og hvad det nu hed alt sammen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 22-10-04 18:07

>>molokyle
Jo det vil moske være en gode ide, jeg har da også tænkt på det. Men skubbet det til side, med det i tankene, at de god ved hvad de kæmper med. Men Ok. Det er efterhånden et hyppig tilbagevendende problem. Det kan klares med en PATCH hvis det er en SQL2000, men hvis det er SQL97 så skal de nok opgradere hele L… , Så skal KaDun serveren nok lægges ned et par dage. :-/

MV.
Peter Jensen

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 22-10-04 22:53

Tak for svaret molokyle.
Selvom vi er mange med så tror jeg ikke der er meget at gøre ved det....
nu var det helt tosset i aftes igen - altså med kandu.dk
.... MOLOKYLE\ - tak for dir gode humør.......
jeg tilslutter mig dit udsagn om, at det er godt vi ikke er ens, så ville det da også blive kedeligt, eller hvad ?
De andre små kandu. - vanskelligheder har vi nok heller ikke mange chancer for at gøre noget ved, så hav´ nu en rigtig god week-end allesammen.

Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 22-10-04 22:56

der kandu. bare se, stavefejl kan vi også klare eller det var nok bare en "slåfejl"
mvh Benny

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 23:41

Tak skal du have og selv go' week-end allesammen

</MOLOKYLE>