/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
HVAD FORGÅR DER ?????? NÅ - INGENTING
Fra : bennymanden
Vist : 372 gange
23 point
Dato : 21-10-04 04:58

Jeg er godt - nu har jeg skrevet indlæg til mit tidligere stillede spørgsmål 5 gange, og de er alle FORSVUNDET
Hvad laver i egentlig derinde ???
.... at kandu. er et utroligt langsomt organ, det har jeg lært at leve med, eller UDEN !!!'
men det her er virkelig FOR MEGET !!!!!
Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-10-04 05:08

SEND INDLÆG

ja måske :oB

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-10-04 05:10

UTROLIGT det virker !

Benny

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 05:22

Sjovt nok Benny, så sidder du der og taler med dig selv.

Det skyldes måske at alle vi andre har fundet ud af, at "Sådan er det bare engang imellem". Siden er gratis, og så kan man ikke stille de helt vilde krav til den. Men du ar da ret i at det af og til er ret irriterende. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 21-10-04 05:32

Ja - OK Arne, det er jo helt rart at tale lidt med sig selv engang imellem, så er der da ingen som siger en imod.
Jeg ved det godt, men jeg synes ellers det er et udmærket forum, hvor man kan lære mangt og meget, og så er det da irriterende når det hele ikke fungerer som det burde.
Man træffer da trods alt en masse både hjælpsomme og morsomme mennesker på disse sider - og jeg har selv fået en masse brugbar hjælp igennem tiden, så det er måske også bare for at få lidt afløb for sine fustrationer, at jeg også bruger siden til alt mit brok.
Nu hjælper det jo med en kop kaffe - så selvom det regner må du have en god dag.
Jeg har fået mit ellers gode humør tilbage igen, og det ser også ud til at det hele virker fint igen... mvh Benny

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 33 point
Dato : 21-10-04 05:37

Ok - Ven. Nu har du jo også åbnet en anden tråd. Men jeg er åbenbart den eneste der er vågen nu. Og som sagt i den anden tråd regner det IKKE i Herning. Luk denne tråd. du har ikke brug for 2 med samme indhold.

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 21-10-04 05:50

Tak for svaret arne.jakobsen.
Du må da gerne få de 23 point, så jeg siger
fortsat god dag Arne.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 21-10-04 05:54

Jeg var hurtig så det gav 33 poænger.