/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Lyserød/pink scooter
Fra : nytcam
Vist : 3368 gange
50 point
Dato : 20-10-04 21:57

Jeg så forleden en pige i aalborg med en lyserød scooter...Jeg ved ikk hva mærke det var...
men ville høre om der var nogen der vidste hvor man kunne købe en lyserød scooter

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-10-04 00:01

Hun har sikkert selv fået den lakeret i den farve.

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 21-10-04 00:04

- Jeg kan sige til dig med det samme at lyserød aldrig er en farve som producenter benytter sig af når der fremstilles biler, motorcykler og andre almene køretøjer herunder knallerter. hvis du har set hendes i lyserød er der derfor PÆNT store chancer for at hun eller en anden har fået fået den specielt omlakeret hos et autolakeringsværksted.

Hilsner

Marc

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-10-04 00:42

Ja, så er det åbenbart blevet modefarve, for jeg har også set et par stykker i pinkfarvet her ca 130 km syd for Ålborg, men jeg har dog ikke været opmærksom på hvilket scootermærke det drejede sig om.

mvh dova

Kommentar
Fra : MarcDuncan

Dato : 21-10-04 01:35

tja... alt skal åbenbart være lyserødt for tiden. Savner folk eventyr eller hva??!!

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 21-10-04 05:31

Jeg ved at der ihvertfald kører 2 lyserøde pink Aprillia Sonic'er rundt i danmark.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-10-04 10:32

Jon fortæl lige lidt mere om dem, for jeg synes de godt kunne ligne en Sonic dem jeg har set.
mvh dova

Accepteret svar
Fra : Jon

Modtaget 50 point
Dato : 21-10-04 15:49

Den ene af dem ligger ihvertfald på www.scootergalleri.dk du kan jo kigge lidt rundt efter den, har desværre ikke tid til selv at lede...

Godkendelse af svar
Fra : nytcam

Dato : 21-10-04 19:06

Tak for svaret Jon.