/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Problemer med WinAVI (avi -> dvd format)~
Fra : jens29
Vist : 295 gange
60 point
Dato : 20-10-04 21:23

Har installeret programmet, men vil så ha en registreringskode (selvom det er en Trial version). Hvis jeg så springer registreringen over lukker programmet ned - temmelig træls!!

Har prøvet at køre: http://www.digitalempire.dk/convert/avi2dvd.shtml, men kan ikke rigtig få det til at køre. Så kender I et andet program, som kan ændre avi til dvd format er jeg meget interesseret. Dog skulle det gerne kunne hentes på nettet.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-10-04 00:38

WinAVI findes i 2 versioner:
En Winavi version 5.6
WinAVI Video Converter version 5.8
Hvilken en er det?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : diskofis

Dato : 01-11-04 22:25

kan kun sige en ting dvd santa styrer for vildt og klarer stort set alt har bare ikke luret om man kan tilføje undertekster endnu, nogen der ved noget om det?

diskofis